خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,738

کریمی امشب راهی قطر می شود

کریمی امشب راهی قطر می شود
کریمی امشب راهی قطر می شود
ویزای هافبک استقلال صادر شد و این بازیکن امشب راهی دوحه می شود.

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه علی کریمی هافبک تیم استقلال با مسئولان این تیم به توافق رسید، قرار بود که این بازیکن روز دوشنبه راهی قطر شود اما به دلیل عدم صدور روادید، این کار انجام نشد.

حالا خبر رسیده که ویزای هافبک کلیدی استقلال امروز صادر شده است و این بازیکن، امشب تهران را به مقصد دوحه ترک می کند تا خودش را به اردوی استقلال برساند.

کریمی که صحبت های زیادی پیرامون جدائیش از استقلال و حضور در یک تیم خارجی مطرح شده بود، فعلا به صورت موقت با مدیران استقلال به توافق رسیده که این تیم را تا پایان رقابت های لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند و پس از آن، در خصوص تمدید یا جدایی از جمع آبی پوشان تصمیم خواهد گرفت.

در صورتی که کریمی امشب راهی دوحه شود، روز شنبه را در قرنطینه به سر خواهد برد و در روز یکشنبه که استقلال به مصاف الشرطه خواهد رفت، می تواند در اختیار کادر فنی استقلال قرار بگیرد. باید دید مجید نامجومطلق و کادر فنی او، از کریمی که در تمرینات قطر حضور نداشته، در مقابل الشرطه استفاده خواهد کرد یا خیر.

برچسب‌ها: کریمی استقلال قطر لیگ قهرمانان آسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

98 اطلاعیه1399/06/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi