خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,285

پدیده یونایتد: بازی برابر مسی شگفت انگیز خواهد بود

پدیده یونایتد: بازی برابر مسی شگفت انگیز خواهد بود
به گزارش "ورزش سه"، بعد از این که هفته گذشته اعلام شد لیونل مسی درخواست جدایی خود را به باشگاه بارسلونا ارسال کرده، به سرعت شایعات درباره این فوق ستاره آرژانتینی به تیتر اول تمام نشریات و منابع ورزشی دنیا تبدیل شد. با این حال در این بین گفته می‌شود که منچسترسیتی از بیشترین شانس برای جذب مسی برخوردار خواهد بود.
پدیده جوان منچستریونایتد که در فصل 20-2019 عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشت و حتی به تیم ملی انگلیس نیز دعوت شد، از انتقال احتمالی لیونل مسی به لیگ برتر انگلیس، حتی به تیم رقیب یعنی منچسترسیتی هیجان زده به نظر می‌رسد. میسون گرین وود در این باره گفت: " طبیعی است که قرار گرفتن در برابر لیونل مسی شگفت انگیز خواهد بود. همه فوتبالیست های جوان درباره مسی چیزهای زیادی می دانند.
حضور در یک زمین و بازی در برابر او رویای دیگری است که می‌تواند به وقوع بپیوندد. نه فقط برای من بلکه برای همه. آمدن کسی که بتواند شخصیت برجسته ای را به لیگ برتر القا کند، اتفاق بزرگی محسوب می شود."

برچسب‌ها: گرینوود منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

143 Alex Ferguson1399/06/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi