خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,285

گرینوود: جایزه پسر طلایی اروپا؟ تمرکز من روی رقابت های تیمی

گرینوود: جایزه پسر طلایی اروپا؟ تمرکز من روی رقابت های تیمی
مهاجم جوان شیاطین سرخ روی اهداف تیمی متمرکز است.
میسون گرینوود ، مهاجم و وینگر ۱۹ ساله باشگاه منچستریونایتد به عنوان یکی از نامزدهای پسر طلایی اروپا در سال ۲۰۲۰ انتخاب شده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد، از میسون گرینوود راجع به انتخاب شدن به عنوان یکی از نامزدهای کسب عنوان پسر طلایی اروپا سوال شد و او پاسخ داد:

فوق العاده است. همچنین من در یکی از بهترین باشگاه های جهان حضور دارم و اگرچه انتخاب شدن برای کسب این عنوان از نظر فردی خوب است اما من بیشتر روی لیگ برتر انگلیس، لیگ قهرمانان اروپا و سایر رقابت های پیش روی خود تمرکز کرده ام.

از گرینوود راجع به تقابل با نیوکاسل سوال شد و او پاسخ داد:

می دانیم که آن ها حریف سرسختی هستند و بازی در زمین باشگاه های لیگ برتری همیشه سخت و دشوار است. من اطمینان دارم که ما می توانیم کار خود را انجام دهیم. ما برخی از نقاط ضعف آن ها و برخی از نقاط قوت خود را بررسی کرده ایم و من مطمئن هستم که مقابل نیوکاسل، تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد. من و مارکوس (رشفورد) تمرینات اضافه ای به منظور بهبود تمام کنندگی خود انجام داده ایم و من در طول هفته روز شوتزنی خود کار کرده ام، بنابراین مطمئن هستم که می توانیم مقابل دروازه حریفان، کار را تمام کنیم. هر دوی ما از توانایی های خود مطلع هستیم و می دانیم که چطور باید با یکدیگر کار کنیم.

برچسب‌ها: منچستریونایتد گرینوود

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

145 LΘνεરΘɴ1399/07/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi