خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,854

آقای سعادتمند! این «شو» را تمام کن

آقای سعادتمند! این «شو» را تمام کن
با تجربه‌ای که از استراماچونی داریم، او از این‌که پروسه‌ی مذاکره یا قراردادش رسانه‌ای شود پرهیز می‌کند. با فرض صحت پیشنهاد سعادتمند به استرا برای بازگشت، و با ندید گرفتن وضعیت حساس تیم در دو مقطع پیش از دربی و قبل از فینال حذفی، تیم رسانه‌ای سعادتمند و حامیان او، مسیر را اشتباه می‌روند.

آن‌ها از یک‌طرف از تلاش سعادتمند برای بازگردندان استرا و احتمال بالای توافق با او مژده می‌دهند، و از طرف دیگر، همزمان، از مخالفت جدی سلطانی‌فر می‌گویند؛ این تایید این شوی رسانه‌ای است که فارغ از آمدن یا نیامدن استرا از سعادتمند یک قهرمان می‌سازد.

گرفتار دو قطبی تازه نشوید. دعوا، دعوای فرهاد مجیدی یا استرا نیست. کدام عقلی استرا را می‌دهد که هر مربی داخلی دیگری را بگیرد؟ این تلنگری صدباره است؛ استقلال یک‌ بار دیگر از درون باشگاه ضربه می‌خورد.

راه دور نرویم، برگردیم به مصاحبه‌ی ماجدی با برنامه شب‌های فوتبالی که درباره شفر گفت؛ با قهرمانی تیم، کار ما برای برکناری شفر خیلی سخت می‌شد. ضربه‌زدن به تیم از درون باشگاه و نتایج را قربانی دعواهای شخصی کردن، تبدیل به یک سنت کریه و مبتذل شده که این‌روزها در آستانه‌ی آپدیت جدیدش هستیم.

آقای احمد سعادتمند، در سکوت خبری، فارغ از هیاهوی لایک و هوراهای مقطعی، با استرا امضا کن. خبر را نه از کانال‌های تلگرامی و اکانت هواداری، که از سایت رسمی باشگاه اعلام کن و بشو بت هوادار؛ تو توبه‌نامه را بنویس، امضا کردنش با من.

برچسب‌ها: استراماچونی استقلال تهران سعادمتند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

24 0

70 Juventusfc1399/06/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi