خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

واکنش ژابی آلونسو به اخبار جدایی مسی از بارسا

واکنش ژابی آلونسو به اخبار جدایی مسی از بارسا
ستاره سابق رئال و بایرن معتقد است باید تصمیم مسی برای جدایی از بارسلونا را درک کرد.

احتمالاً کمتر کسی گمان می‌کرد که روزی بحث جدایی لیونل مسی از بارسلونا و البته اصرار این فوق ستاره آرژانتینی برای رخ دادن چنین اتفاقی به تیتر اول تمام رسانه های دنیا تبدیل شود اما حالا این اتفاق رخ داده و به نظر می رسد که مسی قصد دارد هر طور که شده بلوگرانا را ترک کند.

با این حال بعید به نظر می‌رسد که باشگاه بارسلونا و مشخصا رئیس جوزپ بارتومئو به این سادگی‌ها راضی به جدایی لیونل مسی شوند. همانطور که روز گذشته گفته شد بارسلونا به لئو مسی اعلام کرده که تنها در صورت دریافت بند فسخ 700 میلیون یورویی او راضی به جدایی اش خواهد شد اما با این حال به نظر می‌رسد که تصمیم ستاره آرژانتینی نیز برای جدایی بسیار جدی است.

ژابی آلونسو هافبک سابق تیم ملی اسپانیا که بین سال های 2009 تا 2014 بازیکن رئال بود و سپس سه فصل برای بایرن به میدان رفت و از فوتبال خداحافظی کرد، در واکنش به اخبار جدایی مسی گفت:« به نظر می رسد مسی حالا یک چیز متفاوت می خواهد. فضایی جدید برای فوتبال برای اینکه یک بار دیگر خوشحالی و شادی را تجربه کند. همه چیز حکایت از این دارد که او دیگر نمی خواهد برای بارسا بازی کند.

من ارتباط خاصی با لیونل مسی ندارم و اطلاعاتم از اخبار رسانه هاست ولی معتقدم باید تصمیم او را درک کرد. تا همین هفته گذشته جدایی مسی غیر قابل تصور بود ولی روزی که او پیراهن باشگاهی غیر از بارسا را به تن کند، همه آن را باور خواهیم کرد.»

ژابی در مورد برتری 8-2 بایرن بر بارسا در لیگ قهرمانان گفت:« تصور رقم خوردن چنین نتیجه ای در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان دشوار است. سوای برتری فاحش در نتیجه باید بگویم که بایرن از لحاظ شکل فوتبال نیز خیلی خیلی بهتر از بارسلونا بود.»

برچسب‌ها: ژابی آلونسو لیونل مسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

139 Kᒪᗩy Tᕼoᗰᑭᔕoᑎ1399/06/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi