خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,671

آلمان 1-1 اسپانیا؛ نجات ماتادورها در آخرین ثانیه

آلمان 1-1 اسپانیا؛ نجات ماتادورها در آخرین ثانیه
دیدار تیم‌های ملی آلمان و اسپانیا در لیگ ملت‌های یوفا با گلی که اسپانیا در دقیقه 90+5 به ثمر رساند با تساوی 1-1 به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه مرسدس بنز آرنای شهر اشتوتگارت امشب میزبان اولین دیدار دو غول بزرگ قاره سبز یعنی آلمان و اسپانیا در اولین شب از فصل جدید لیگ ملت‌های یوفا بود.

شاگردان یواخیم لوو امیدوار بودند بتوانند این بازی حساس را در خانه با پیروزی پشت سر بگذارند هر چند عدم حضور تماشاچی در استادیوم باعث شده بود ژرمنها امتیاز میزبانی را به کامل ترین شکل تجربه نکنند.

هر دو تیم دقایق ابتدایی بازی را خوب شروع کردند ولی استحکام دفاعی و شب خوب دروازه‌بانهای دو تیم کوین تراپ و داوید دخیا باعث شد قفل دروازه ها در نیمه اول بسته بماند و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

در دقیقه 51 اما نوبت به تیمو ورنر پدیده گلزنی آلمان رسید تا با یک حرکت انفرادی نشان دهد شم گلزنی بی نظیری دارد. او با دریافت توپ و حرکت عرضی در محوطه جریمه اسپانیا ضربه خود را به شکلی به سمت دروازه شلیک کرد که دخیا انتظارش را نداشت و کاری جز تماشای وارد شدن توپ به درون دروازه از دستش ساخته نبود.

لروی سانه تا پیش از تعویض شدنش در دقیقه 63 نمایش خوبی برای آلمان داشت و بارها دفاع اسپانیا را به زحمت انداخت. پاس عالی او در دقیقه 53 برای تیمو ورنر موقعیت خوبی فراهم کرد که از دست رفت.

در ادامه بازی اما اسپانیایی‌ها کاری کردند که معمولاً آلمان به آن معروف بود. ناامید نشدن و تلاش تا آخرین ثانیه مسابقه حتی اگر دقیقه 90+5 باشد. درحالیکه 5 دقیقه از وقت‌های تلف شده گذشته بود گایا توپ را از فاصله نزدیک وارد دروازه آلمان کرد. فران تورس سانتری از سمت راست به سمت دورازه ارسال کرد و رودریگو مورنو برای بلند شدن ضربه سر به هوا پرید و توپ در نهایت به گایا رسید تا او بدون کوچک‌ترین اشتباهی دروازه تراپ را باز کند. بازیکنان آلمان مدعی بودند این گل در شرایط آفساید به ثمر رسیده ولی بررسی صحنه نشان می‌داد یک بازیکن آلمانی در فاصله‌ای دورتر از درگیری بازیکنان در محوطه جریمه افساید را پر کرده و گل صحیح به ثمر رسیده است.

برچسب‌ها: تیم ملی آلمان لوو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

86 هَــــمدآن1399/06/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi