خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار دورتموند
اتحاد دورتموند
16
3,463

جیدون سانچو نه؛ هری کین نیاز مبرم یونایتد است

جیدون سانچو نه؛ هری کین نیاز مبرم یونایتد است
به گزارش “ورزش سه”، گری نویل ستاره سابق منچستریونایتد می‌گوید شیاطین سرخ نیاز فوری و شدیدی به جیدون سانچو ندارند بلکه بیش از هر چیز به جذب مهاجمی مثل هری کین نیاز دارند. نویل در ادامه گفت سولسشر برای ساختن تیمی ایده آل به جذب پنج بازیکن خوب در پستهای مختلف نیازمند است.منچستریونایتد از شروع فصل نقل و انتقالات به شدت به دنبال جذب جیدون سانچو پدیده انگلیسی بوروسیا دورتموند بود ولی باشگاه آلمانی در نهایت مانع از چنین انتقالی شد و با قیمتگذاری ۱۱۲ میلیون یورویی روی سانچو تلاشهای یونایتد را ناکام گذاشت.
گری نویل در گفتگو با اسکای در این باره گفت: ” وقتی با هواداران یونایتد صحبت می‌کنم هیچکس نمی‌گوید باید هر طور شده سانچو را بخریم. آنها خواهان خریدهای درست توسط باشگاه هستند. ما نمی گوییم سانچو هر طور شده به اولدترافورد بیاید. مهم این است بازیکنانی جذب شوند که بتوانند تیم را به بهترین شکل ممکن تقویت کنند”.
نویل در ادامه گفت: ” هری کین اگر امکان جذبش از تاتنهام وجود داشته باشد بدون شک تیم یونایتد را تقویت خواهد کرد. ظهور ستاره‌ای مثل میسون گرین وود کمی از فشار وارده به تیم را کاهش داده ولی تیم ما در خط حمله علاوه بر مثلث گرین وود، مارکوس راشفورد و آنتونی مارسیال به مهاجمی مثل هری کین نیاز دارد”.

برچسب‌ها: جیدون سانچو هر کین دورتموند یونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

159 Im Sorry1399/06/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi