خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار دورتموند
اتحاد دورتموند
16
3,464

نمک روی زخم یونایتد؛ غبطه خوردن به سانچو!

نمک روی زخم یونایتد؛ غبطه خوردن به سانچو!
بعد از اعلام ماندگاری جیدون سانچو در دورتموند‌، باشگاه آلمانی برای نمک پاشیدن بر زخم منچستریونایتد از شبکه‌های اجتماعی استفاده کرد.
به گزارش "ورزش سه"، جیدون سانچو پدیده انگلیسی باشگاه بوروسیا دورتموند ماه‌ها است که هدف شایعات نقل و انتقالاتی قرار دارد و به خصوص در هفته‌های اخیر شایعات درباره انتقال قریب الوقوع او به منچستریونایتد به اوج رسیده بود.
اما پیش از دیدار دیشب یونایتد مقابل کپنهاگن در یک چهارم نهایی لیگ اروپا ضربه سختی به امیدهای شیاطین سرخ وارد شد و میشائیل زورک مدیر ورزشی دورتموند با رد این انتقال از ماندگار شدن سانچو در این تیم آلمانی خبر داد.
ولی بوروسیا دورتموند به همین بسنده نکرد و برای اینکه روی زخم منچستریونایتد نمک بپاشد به سراغ شبکه‌های اجتماعی رفت و با توییتی بی رحمانه ضربه‌ای سخت به این تیم وارد کرد.دورتموند با منتشر کردن عکسی از سانچو در تمرینات این تیم نوشت: " خیلی دوست دارید این را ببینید! "
همانطور که انتظار می‌رفت این توییت باشگاه دورتموند واکنش‌های زیادی به دنبال داشت. یک کاربر در پاسخ نوشت: " این واقعاً بی احترامی است". کاربر دیگری که به نظر می‌رسد هوادار رقبای یونایتد است نوشت: " همیشه طرفدار دورتموند بودم".

برچسب‌ها: یونایتد جیدون سانچو دورتموند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

100 Im Sorry1399/06/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi