خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

پیرلو در ۷ روز ساری را محو کرد

پیرلو در ۷ روز ساری را محو کرد
پیرلو در ۷ روز ساری را محو کرد

سرمربی جدید یوونتوس تنها با یک هفته حضور در باشگاه اجازه نداد اثری از سرمربی سابق تیم بماند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، در ایتالیا پیش از حضور آندره‌آ پیرلو به عنوان سرمربی یوونتوس، جشن گرفته بودند. با وجود این که هنوز سرمربی جوان تیم خود را در یک مسابقه هدایت نکرده است اما رسانه‌های ایتالیایی می‌دانند که روش پیرلو با مائوریتسیو ساری کاملا متفاوت است. گاتزتا دلو اسپورت نوشت: "پیرلو، ساری را محو کرد." این اطلاعات نشان می دهد که هافبک سابق یوونتوس روش متفاوتی نسبت به سرمربی با تجربه دارد. بانوی پیر پس از تعطیلات تمرینات خود را از بیست و چهارم آگوست از سر گرفت.

نخستین چیزی که قابل توجه است DNA باشگاه است. تیم تورینی می‌خواهد مانند رئال مادرید زین الدین زیدان عمل کند. بهره گیری از بازیکن سابق که به خوبی تیمش را می‌شناسد و می‌داند چگونه با یک تیم پر ستاره رفتار کند. پیرلو کاملا بانوی پیر را می‌شناسد. او پس از دوره ۱۰ ساله موفق در میلان در سال ۲۰۱۱ با یوونتوس قرارداد امضا کرد و تا سال ۲۰۱۵ با پیراهن این تیم بازی کرد. این نقش اکنون به کار سرمربی جوان خواهد آمد.

در دوران ساری تنش‌هایی میان سرمربی ایتالیایی و کریستیانو رونالدو وجود داشت. ساری عادت داشت بازیکنان را با هم مقایسه کند حتی اگر آن بازیکن ستاره تیم بود. این موضوع چند بار باعث تنش شد. با حضور پیرلو شرایط متفاوت شده است و سرمربی جوان می داند ستاره پرتغالی چه نقشی دارد. او تخت پادشاهی را به رونالدو داده است.

پیرلو با بازیکنانش دیالوگ برقرار می‌کند کاری که ساری انجام نمی‌داد. هر روز این گفت‌وگوها انجام می‌شود و سرمربی ایتالیایی با هر بازیکن به صورت خصوصی هم صحبت می‌کند. تیم مانند یک خانواده شده است.

روش بازی یوونتوس پیرلو با یوونتوس ساری متفاوت خواهد بود. ساری خیلی کلاسیک بود و با ترکیب ۴-۳-۳ بازی می‌کرد. با پیرلو تیم می‌تواند با سه مدافع هم بازی کند و به همین خاطر تهاجمی‌تر می‌شود.

باید دید یوونتوس با حضور سرمربی جوان می‌تواند فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود یا نه، هدفی که بانوی پیر در چند سال اخیر به آن دست نیافته است.

برچسب‌ها: پیرلو ساری یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

128 اطلاعیه1399/06/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi