خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,111

ستاره برزیلی و شرکت در تست های پزشکی چلسی

ستاره برزیلی و شرکت در تست های پزشکی چلسی
به گزارش "ورزش سه"، تیاگو سیلوا در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ که با شکست تلخ پاری‌سن‌ژرمن همراه بود، آخرین بازی خود را برای تیم فرانسوی انجام داد و امروز نیز PSG برای بار نهایی اعلام کرد که او این تیم را ترک خواهد کرد.

طی روزهای گذشته از چلسی به عنوان جدی ترین مشتری ستاره برزیلی نام برده شد. حالا و در همین رابطه اما اسکای مدعی شده که تیاگو سیلوا در شهر میلان تست های پزشکی باشگاه لندنی را پشت سر گذاشته و به زودی راهی لندن خواهد شد تا به تیم فرانک لمپارد اضافه شود.

همچنین تیاگو سیلوا بعد از حضور در کشور انگلیس باید یک دوره 14 روزه را به دلیل مشکلات مربوط به ویروس کرونا در قرنطینه سپری کند و بعد از آن می
‌تواند به شکل عادی در تمرینات چلسی حاضر شود.

به نظر می رسد که قرارداد تیاگو سیلوا با چلسی یک ساله خواهد بود اما به احتمال فراوان یک سال دیگر نیز به آن اضافه خواهد شد.

برچسب‌ها: تیاگو سیلوا پاریس سنت ژرمن چلسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

102 --ʝσкєя--1399/06/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi