خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,827

فکر نمی‌کردم روزی برای چلسی بازی کنم

فکر نمی‌کردم روزی برای چلسی بازی کنم
به گزارش مستر90، این هفته باشگاه چلسی اعلام کرد برای تمدید قرارداد با تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی و 37 ساله خود برای یک فصل دیگر به توافق رسیده و این بازیکن تا پایان فصل بعد در لندن باقی خواهد ماند. حالا تیاگو سیلوا در مصاحبه ای با سایت رسمی چلسی مدعی شد به پاس این حرکت مدیران باشگاه، در ادامه با تمام توان برای آبی های لندن بازی خواهد کرد.

تیاگو سیلوا گفت: "شرایط من اینجا خیلی خوب بوده و البته این به لطف دوران حرفه ای من در میلان و پاری سن ژرمن است. در واقع این بدان معناست که من به عنوان یک بازیکن باتجربه به چلسی ملحق شدم. همچنین هواداران نیز همیشه در کنار من هستند و این بسیار مهم است، زیرا حتی اگر ببازیم هم آنها ما را حمایت می کنند و به همین علت من در این مدت خوب بازی کرده ام. حالا باشگاه این فرصت را به من داده تا به دوران حضور خود در چلسی ادامه دهم و من نیز با تمام توان برای این تیم به میدان خواهم رفت.

حضور در چلسی برای من تجربه ای فوق العاده است و هرگز تصور نمی کردم که بازی در این تیم را نیز در دوران حرفه ای خود تجربه کنم. تصاویر هواداران را می بینید که نام من را در پایان فینال لیگ قهرمانان اروپا فریاد می زنند و این اتفاق در شرایطی رخ می دهد که حتی من به دلیل مصدومیت در برخی مسابقات فصل قبل چلسی غایب بوده ام. این حس برای من به منزله قدردانی از تمام کارهایی است که برای این باشگاه انجام داده‌ام."

برچسب‌ها: چلسی اخبار چلسی تیاگو سیلوا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

62 Marquinhos1400/10/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi