خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,278

با لواندوفسکی نیازی به خرید رونالدو نداشتیم!

با لواندوفسکی نیازی به خرید رونالدو نداشتیم!
تابستان 2018 بایرن مونیخ هم می توانست کریستیانو را جذب کند اما برای این امر مهم اقدام نکرد.

کارل هاینس رومینیگه مدیر اجرایی بایرن می‌گوید که تصمیمی برای خرید کریستیانو رونالدو در سال 2018 ندارند چرا که با وجود روبرت لواندوفسکی نیازی به این بازیکن احساس نمی شود.

برنده 5 توپ طلا دو سال قبل تصمیم گرفت از رئال مادرید جدا شود. او پس از 9 سال حضور در پایتخت اسپانیا و ثبت رکوردهای متوالی در نهایت لالیگا را ترک کرد و این یوونتوس بود که موفق شد در رقابت برای جذب این بازیکن از سایر رقبا پیشی بگیرد. فوق ستاره پرتغالی 35 ساله دو فصل درخشان را نیز در تورین پشت سر گذاشته است.

باشگاه‌های کمی توانایی خرید ستاره پرتغالی را از نظر توان مالی داشتند و بایرن مونیخ یکی از آنها بود. مدیر اجرایی بایرن مونیخ درباره احتمال حضور رونالدو در این تیم به توتو اسپرت گفت:« ما لواندوفسکی را داشتیم و هنوز هم داریم و به همین دلیل نیازی به جذب مهاجمی مانند کریستیانو رونالدو احساس نکردیم اما او در یوونتوس عملکرد بسیار خوبی داشته و آندره‌آ آنیلی(مالک یووه) یک خرید بزرگ را انجام داد.

این اتفاقی بزرگ و موفقیت آمیز برای یووه از هر نظر بود. رونالدو گل‌های زیادی در بازی‌های مهم زده و به لطف تصویر جهانی اوست که یوونتوس نیز از نظر تبلیغاتی رشد کرده است.»

برچسب‌ها: بایرن مونیخ کریستیانو رونالدو لواندوفسکی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

121 Kᒪᗩy Tᕼoᗰᑭᔕoᑎ1399/06/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi