خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرلورکوزن
اتحاد بایرلورکوزن
51
432

کرونا باعث کاهش قیمت بازیکنانی مانند هاورتس و سانچو نمی شود

کرونا باعث کاهش قیمت بازیکنانی مانند هاورتس و سانچو نمی شود
با تائید فولر، خبر جدیدی از انتقال هاورتس به چلسی وجود ندارد.

کای هاورتس، هافبک 21 ساله و آلمانی باشگاه بایرلورکوزن مدت ها است که مورد توجه باشگاه چلسی قرار گرفته است و آبی ها به دنبال جذب این هافبک جوان هستند.

رودی فولر، مدیر ورزشی باشگاه بایرلورکوزن که پیش از این مدعی شده بود سران این باشگاه هیچ تخفیفی به چلسی برای جذب هاورتس نخواهد داد، مجددا اذعان می کند که شیوع ویروس کرونا تاثیری بر قیمت بازیکنان با کیفیت نخواهد داشت. او در این رابطه می گوید:

اگر هاورتس یک سال دیگر در باشگاه ما بماند خوشحال خواهیم شد. کاملا بدیهی است که جدایی بازیکنی مانند هاورتس، علی رغم مبلغ فروش بالایی که دارد، همواره یک شکست محسوب می شود. می توانید به ورنر و لایپزیش نگاه کنید. در زمان شیوع ویروس کرونا، این امکان وجود دارد که قیمت بسیاری از بازیکنان کاهش پیدا کند اما قیمت بازیکنان فوق العاده ای همچون سانچو و هاورتس کاهش نخواهد یافت. هیچ تخفیفی به دلیل کرونا برای این بازیکنان وجود ندارد. انتقال هاورتس به چلسی؟ در این زمینه خبر جدیدی وجود ندارد و ما از این بابت کاملا آرام هستیم.

برچسب‌ها: رودی فولر کای هاورتس بایر لورکوزن چلسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

142 بایر‌ لورکوزن1399/06/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi