خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرلورکوزن
اتحاد بایرلورکوزن
51
432

مدیرورزشی لورکوزن:هنوزهیچ پیشنهادرسمی برای هاورتس نیست

مدیرورزشی لورکوزن:هنوزهیچ پیشنهادرسمی برای هاورتس نیست
مدیر ورزشی بایرلورکوزن می گوید همه بازیکنان این تیم تا انتهای فصل و پایان رقابت های لیگ اروپا، کنار باشگاه خواهند ماند.

سیمون رولفس، مدیر ورزشی بایرلورکوزن، می گوید هنوز پیشنهادی رسمی، برای به خدمت گرفت کای هاورتس، به این باشگاه آلمانی ارائه نشده است.

کای هاورتس 21 ساله، در روزهای اخیر به شدت به چلسی لینک شده است. اینطور که به نظر می رسد هافبک جوان و خلاق لورکوزن که در این فصل، در 30 بازی 12گل برای تیمش به ثمر رسانده، به شدت نظر فرانک لمپارد را جلب کرده است. طبق گفته برخی از منابع خبری اما، خواسته هاورتس نیز انتقال به استمفورد بریج است و این موضوع را به سران باشگاه آلمانی نیز اعلام کرده است. با این حال، سیمون رولفس ضمن اشاره به این موضوع که هاورتس تا پایان رقابت های لیگ اروپا همراه بایرلورکوزن خواهد بود، عنوان کرد که هنوز پیشنهادی رسمی برای به خدمت گرفتن این بازیکن جوان به باشگاه ارائه نشده است. مدیر ورزشی بایرلورکوزن گفت:

هنوز هیچ پیشنهادی برای او به دست ما نرسیده است. ما از علاقه باشگاه های مختلف برای به خدمت گرفتن هاورتس آگاه هستیم اما هنوز پیشنهاد رسمی برای انتقال او به تیمی دیگر ارائه نشده است. پیش تر از این نیز به روش های مختلف به رسانه های گفتیم که ما، فصل را با کل بازیکنانمان به پایان خواهیم رساند و این شامل کای (هاورتس) نیز می شود و دیگر حرفی در این خصوص باقی نمی ماند.
رولفس در ادامه در خصوص شرایط هاروتس صحبت کرد و گفت:

او بر روی لیگ اروپا تمرکز کرده است و شایعات ذهنیت و آرامش او را بر هم نمی زنند. او در فرم خوبی قرار دارد و تعطیلات باعث شده است که از مانند سایر بازیکنان تیم از نظر ذهنی در وضعیت خوبی قرار بگیرد.

برچسب‌ها: کای هاورتس بایر لورکوزن چلسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

129 بایر‌ لورکوزن1399/05/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi