خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

موضع قاطع مائوریتزیو ساری در برابر درخواست یووه

موضع قاطع مائوریتزیو ساری در برابر درخواست یووه
موضع قاطع مائوریتزیو ساری در برابر درخواست یووه
یک نشریه ایتالیایی مدعی شد مائوریتزیو ساری راضی نیست در برابر دستمزد دو سال آینده اش به یوونتوس تخفیف دهد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از حذف ناامیدکننده در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بود که سران باشگاه یوونتوس سرمربی ایتالیایی این تیم یعنی مائوریتزیو ساری را تنها پس از یک فصل از سمت خود برکنار کردند. این اتفاق در حالی رخ داد که ساری با یوونتوس به قهرمانی سری آ دست یافته بود اما حذف از چمپیونزلیگ در مقابل تیم نه چندان قدرتمند لیون کافی بود که او از کار بی کار شود.

ساری در حالی از سرمربیگری یووه برکنار شد که هنوز دو فصل از قراردادش با این تیم باقی مانده بود بنابراین باشگاه تورینی ملزم خواهد بود که باقی‌مانده دستمزد سرمربی سابق خود را بپردازد. این در حالیست او تا ژوئن 2022 با بیانکونری قرارداد داشت و سالیانه 5.5 میلیون یورو حقوق دریافت می کرد.

حالا و در همین رابطه نشریه La Stampa ادعا می کند که باشگاه یوونتوس از ساری درخواست کرده که به شکل توافقی قراردادش را فسخ کند تا به نوعی از پرداخت حقوق دو سال آینده این سرمربی سرباز داده باشد اما همین روزنامه مدعی شده که مائوریتزیو ساری به شکل قاطع با این موضوع مخالفت کرده و تمام پولش را بدون کم و کاست می خواهد.

برچسب‌ها: یوونتوس سرمربی مائوریتسیو ساری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

153 اطلاعیه1399/06/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi