خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

کنایه سنگین مائوریتزیو ساری به سرمربی بارسا

کنایه سنگین مائوریتزیو ساری به سرمربی بارسا
کنایه سنگین مائوریتزیو ساری به سرمربی بارسا
سرمربی یوونتوس در نشست خبری خود نارضایتی اش از مصاحبه اخیر کیکه ستین را علنی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، معاوضه بازیکن بین بارسا و یوونتوس به قطعیت نزدیک می شود. توافق بارسا و میرالم پیانیچ از هفته های پیش نهایی شده بود ولی آرتور ملو هافبک برزیلی بارسا در مقابل پیشنهاد انتقال به یوونتوس مقاومت نشان می داد ولی پس از چند دور گفت و گو، در نهایت قبول کرده که با ترک بارسا راهی تورین شود. رقم انتقال او 80 میلیون یورو پیش بینی می شود و بارسا هم از این معاوضه بین 5 تا 10 میلیون یورو سود خواهد برد.

چند روز پیش کیکه ستین سرمربی بارسا در پاسخ به سوالی در مورد میرالم پیانیچ به تمجید از او پرداخته و ستاره بوسنیایی را خرید احتمالی خوبی دانسته بود. حرف هایی که باعث رنجش مائوریتزیو ساری سرمربی یوونتوس شده است.

او که در نشست خبری بازی فردا برابر لچه شرکت کرده بود، به خبرنگاران گفت:« آرتور بازیکن بارسلوناست و فکر می کنم زشت باشد اگر بخواهم در مورد او صحبت کنم. وقتی کیکه ستین در مورد میرالم پیانیچ صحبت کرد، اصلا خوشم نیامد. من ترجیح می دهم در مورد بازیکنی که با تیمی دیگر قرارداد دارد، صحبت نکنم.»

ساری در مورد پیانیچ هم گفت:« اگر پیانیج فروخته شود، دلایل دیگری به جز فوتبال و رضایت کادر فنی خواهد داشت. او از نظر ما در بعد فنی هیچ مشکلی ندارد. ولی باشگاه تا این لحظه سیگنالی به من نداده و من به این شایعات توجهی نخواهم کرد. صحبتهایی که بین من و پیانیچ رد و بدل شده، درباره مسائل تکنیکی و روحی – روانی است.»

برچسب‌ها: مائوریتسیو ساری پیانیچ یوونتوس کیکه ستین بارسا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

122 اطلاعیه1399/04/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi