خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,325

عابدزاده و ماریتیمو در شرایط ویژه؛ فروش یا تمدید

عابدزاده و ماریتیمو در شرایط ویژه؛ فروش یا تمدید
عابدزاده و ماریتیمو در شرایط ویژه؛ فروش یا تمدید
دروازه بان ایرانی و ملی پوش ماریتیمو چند روزی است تمریناتش را برای فصل آینده رقابت های لیگ پرتغال با این تیم آغاز کرده است.

به گزارش" ورزش سه" امیرعابدزاده دروازه بان ایرانی تیم ماریتیمو یکی از بهترین فصل های فوتبالی اش را سپری کرد و یکی از مهمترین مهره های تیمش برای حضور در رتبه های میانه جدول لیگ پرتغال بود.

امیر چند روزی است که تمریناتش را با ماریتیمو برای فصل جدید آغاز کرده است. بعد از انجام تست های اولیه ، از سه روز پیش تمرینات سخت و جدی این تیم آغاز شده است اما این به معنای این نیست که دروازه بان ایرانی ماریتیمو قطعا فصل بعد را در این تیم حضور داشته باشد.

کارلوس پریرا مدیرباشگاه ماریتیمو در جلسه معارفه خوزه مانوئل گومز سرمربی جدید بعد از خوش آمدگویی به بازیکنان جدید گفت:" چند بازیکن دیگر به تیم اضافه می شوند و احتمال دارد که چند خروجی نیز داشته باشیم." اشاره مدیرباشگاه ماریتیمو به بازیکنانی چون امیرعابدزاده و رودریگو پینهو مهاجم است که در طول فصل عملکرد درخشانی داشتند و می توانند به باشگاه های دیگر فروخته شوند.

نکته ای که جدایی امیر از ماریتیمو را جدی تر می کند این است که او یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد و باشگاه یا باید با این بازیکن به توافق رسیده و تمدید کند و یا او را در نقل و انتقالات که تا حدود یک ماه و نیم دیگر فرصت دارد به تیم دیگری بفروشد.

دروازه بان ایرانی ماریتیمو در این فصل یکی از بهترین دروازه بانان لیگ پرتغال بوده و از نظر سیوهای تاثیرگذار در رتبه دوم بهترین ها قرار دارد. او با اینکه در تیمی از رده های پایین فوتبال پرتغال بازی می کرد اما دراین فصل 10 کلین شیت داشت و در 26 مسابقه ای که به میدان رفت بخصوص در بازی برابر تیم های بزرگ سیوها و واکنش های موثر زیادی داشت.

برچسب‌ها: امیر عابدزاده ماریتیمو دروازه‌بان ایرانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

116 اطلاعیه1399/05/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi