خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرتغال
اتحاد پرتغال
7
15,585

شکست ماریتیمو با بازی عابدزاده و علیپور

شکست ماریتیمو با بازی عابدزاده و علیپور
در نخستین مسابقه هفته سی و یکم لیگ برتر پرتغال، تیم ماریتیمو که مثل دیدارهای گذشته‌اش امیر عابدزاده و علی علیپور را به‌صورت همزمان در ترکیب داشت، از ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه شب(به وقت ایران) در استادیوم دوس باریروس مقابل تیم رده سیزدهمی ژیل ویسنته قرار گرفت.

روند سه پیروزی متوالی یاران عابدزاده و علیپور در لیگ برتر پرتغال، امشب ادامه پیدا نکرد و تیم ماریتیمو در دیداری خانگی نتیجه را مقابل ژیل ویسنته که یک رده از آنها پایین‌‌تر بود، واگذار کرد.

ماریتیمو با شکست یک بر صفر مقابل ژیل ویسنته ۳۳ امتیازی ماند و ضمن اینکه نتوانست به بردهای خود ادامه دهد، با سقوط یک پله‌ای در جایگاه سیزدهم جدول لیگ برتر پرتغال قرار گرفت؛ رتبه‌ای که ممکن است در پایان بازی‌های این هفته یک الی دو پله دیگر هم پایین‌تر بیاید.
امیر عابدزاده که تا پیش از این دیدار ۲۷ بازی در لیگ برتر پرتغال انجام داده بود، در مسابقه مقابل ژیل ویسنته چهار واکنش، یک دفع توپ از محوطه جریمه، یک خروج موفق و هشت شوت بلند صحیح داشت.

علی علیپور نیز در حضور ۶۶ دقیقه‌ای مقابل ژیل ویسنته و بیست و سومین بازی فصل خود، یک شوت داخل چارچوب، ۲۱ لمس توپ، یک پاس کلیدی، سه برتری در نبردهای زمینی و یک برد در جدال هوایی داشت و یک خطا هم گرفت.

برچسب‌ها: ماریتیمو علی علیپور امیر عابدزاده

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

63 คrງēຖtiຖค1400/02/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi