خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

پنج گزینه جدید هدایت بارسلونا

پنج گزینه جدید هدایت بارسلونا
رسانه های اسپانیایی و معتبر اروپایی خبر از اخراج کیکه ستین سرمرب بارسلونا داده اند و به نظر می رسد که علاوه بر اخراج سرمربی باید منتظر تغییرات اساسی در تیم بود.

پوچتینو
به نظر می رسد که شانس این مربی آرژانتینی برای هدایت بارسلونا بیشتر از دیگر گزینه ها باشد. او سابقه حضور در لالیگا را دارد و مهم تر اینکه طبق اعلام رسانه های اروپایی مورد تایید لیونل مسی نیز است و به همین خاطر شانس بالایی برای برعهده گرفتن هدیت بارسلونا دارد.

ژاوی
شاید محبوب ترین گزینه در بین هواداران باشد. او سالها با پیراهن بارسلونا بازی کرد و توانست افتخارات زیادی را به دست آورد. او مربی از جنس خود بارسلونا است و باتوجه به علاقه زیادی که به پپ گواردیولا دارد می تواند روزهای درخشانی این مربی را دوباره زنده کند. مشکل بزرگی که بر سر راه این انتقال است قرارداد ژاوی با السد است که به تازگی تمدید شد. ژاوی در نخستین تجربه مربیگری خود هدایت السد را برعهده گرفت و دومین فصل حضور خود در این تیم را تجربه می کند. او بارها اعلام کرده است که آرزوی بزرگش برعهده گرفتن هدایت بارسلونا است.

رونالدو کومان
از بارسایی های قدیمی به شمار می آِید که سابقه قهرمانی با پیراهن این تیم را در لیگ قهرمانان اروپا در کارنامه دارد.
کومان نسبت به دو گزینه دیگر تجربه بیشتری دارد و در تیم های مختلف مربیگری کرده است. او با تیم ملی فوتبال هلند قرارداد دارد و تاکید کرده است که دوست دارد با تیم در جام جهانی و جام ملت های اروپا حضور داشته باشد و این باعث می شود تا احتمال حضورش نسبت به ژاوی و پوچتینو در نیمکت آبی اناری ها کمتر باشد.

آنری
طی ساعات اخیر نام های زیادی در اطراف باشگاه بارسلونا برای نشستن روی نیمکت این تیم شنیده شده است. با این حال به نظر می‌رسد که مائوریسیو پوچتینو از بیشترین شانس برای حضور در نوکمپ برخوردار است اما حالا و در همین رابطه کادناسر مدعی شده که ستاره سابق بلوگرانا یعنی تیری آنری به جدیدترین گزینه سران بارسا تبدیل شده و آنها با این فرانسوی این مذاکراتی هم داشته اند.

تن هاگ
نشریه «آس» اسپانیا خبر داد که اریک تن هاگ، سرمربی 50 ساله آژاکس به عنوان گزینه جدید برای جانشینی ستین در نیمکت بارسلونا مطرح شد.

برچسب‌ها: بارسلونا ژاوی پوچتینو کیکه ستین رونالدو کومان آنری تن هاگ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 11

186 Npwr1399/05/25

☫ ایران ☫: مربی های ما که عالین ولی اونا نمیان ببرن به نظر من ژاوی بهترین گزینه است باید ژاوی بشه بهترین گزینه هدایت بارسا

28 مرداد (11:45)


مازندران نور لا: اره والا مربی خودمون بهترن

26 مرداد (19:14)


Npwr: بابا همه چی گواردیولا نیس-مربی کلاس بالا با سبک خاص زیاده-جواب هم گرفتن-یکیش کلوب

26 مرداد (18:07)


Md Waite: ژاوی رو بیارن بهتره هم جونه و انگیزه بالایی دارع هم میتونه سبک گواردیولارو تو بارسا ادامه بده

26 مرداد (17:55)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi