خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار برزیل
اتحاد برزیل
5
22,415

اسکار برزیلی قصد حضور در تیم ملی چین را دارد.

اسکار برزیلی قصد حضور در تیم ملی چین را دارد.
هافبک تیم ملی فوتبال برزیل عنوان کرد که دوست دارد برای تیم ملی فوتبال چین به میدان برود.

به گزارش ایسنا به نقل از ساکرنت، اسکار تصمیم گرفت در ژانویه سال ۲۰۱۷ چلسی را به مقصد آسیا ترک کند. او با یک معامله بزرگ و حرکتی عجیب به شانگهای چین پیوست. اسکار در ۱۲۳ بازی ۳۹ گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

این بازیکن با استعداد  در شانگهای چین تبدیل به یک ستاره شد. وی اکنون نشان داد که مایل است حتی برای تیم ملی فوتبال چین به میدان برود.

قوانین فیفا بازیکنانی را که در مسابقات رسمی در یک تیم حضور داشته اند از حضور در یک تیم ملی دیگر منع می کند.

اسکار دوست دارد آن مقررات را به هم بزند گفت: "مطمئناً می توانم درباره آن فکر کنم زیرا رفتن به تیم ملی برزیل دشوار است. من اینجا هستم و در چین همه می دانند که چقدر خوب بازی می کنم. تیم ملی چین به یک هافبک خوب نیاز دارد بنابراین فکر می کنم که می توانم در این زمینه به آنها کمک کنم. من چین را دوست دارم اما باید دید فیفا حاضر است درباره من که چند سال در این کشور بودم قانون خود را تغییر دهد یا خیر.

اسکار در سال ۲۰۱۱ اولین بازی خود را برای برزیل انجام داد. او همچنین برای حضور در جام جهانی خانگی در سال ۲۰۱۴ ، در تیم ملی برزیل جایگاه ثابتی کسب کرد اما از سال ۲۰۱۶ به تیم ملی کشورش فراخوانده نشده است

برچسب‌ها: اسکار برزیل چین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

20 0

179 یوونتوسی ها1399/05/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi