خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,350

تیم فوتسال برزیل به ایران می‌آید

تیم فوتسال برزیل به ایران می‌آید
تیم ملی فوتسال برزیل در صورت توافق نهایی در مذاکرات، اواخر فروردین ۱۳۹۵ برای بازی با تیم ایران به تهران می‌آید.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس ترابیان رئیس کمیته فنی فوتسال مذاکراتی را با مسئولان فوتسال برزیل برای حضور تیم ملی این کشور در ایران و بازی با تیم ملی داشته و توافقات ابتدایی هم در این زمینه صورت گرفته است. بر همین اساس و در صورت توافق نهایی طرفین، برزیل اواخر فروردین ۹۵ به ایران خواهد آمد. همچنین احتمال حضور ایران در دو تورنمنت بین المللی دیگر وجود دارد و به زودی در اینباره تصمیم گیری می‌شود.

ترابیان در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: ما در کنار حضور تیم ملی ایران در مسابقات گرندپری برزیل، با مسئولان فوتسال این کشور درباره دو سه موضوع دیگر هم صحبت کردیم. یکی حضور تیم ملی برزیل در ایران بود که توافقات کلی برای سفر این تیم به ایران در فروردین ۹۵ صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: همچنین برزیلی‌ها قرار است دو تورنمنت بین المللی دیگر در ماه جولای ترتیب بدهند که ما هم از الان جزو دعوت شدگان هستیم. یکی تورنمنت چین که با هزینه یک شرکت چینی برگزار می‌شود و تمام تیمهای مطرح دنیا از جمله برزیل، اسپانیا و آرژانتین در آن حضور دارند. دیگری تورنمنت امارات است که با حضور ایران، برزیل و امارات برگزار می‌شود و هزینه‌هایش بر عهده کشور امارات است. ما صحبتهای ابتدایی را انجام داده‌ایم و امیدواریم مسئولان هم حساسیت این مسابقات بین المللی را درک کنند.

برچسب‌ها: ایران برزیل امارات چین فوتسال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 1

503 ♛ تاج رضا ♛1394/06/29

.امیرتتلو.: چه جالب

16 دی (10:25)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi