خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,301

ساری: بعد از قرنطینه، بازی ها خیلی عجیب شده اند

ساری: بعد از قرنطینه، بازی ها خیلی عجیب شده اند
ساری: بعد از قرنطینه، بازی ها خیلی عجیب شده اند
مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس، پس از شکست 2-1 تیمش مقابل اودینزه، ادعا کرد که رقابت ها بعد از پایان قرنطینه، عجیب شده است.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوسی ها می توانستند با پیروزی در دیدار امشب مقابل اودینزه، قهرمانی شان در رقابت های این فصل را قطعی کنند اما علی رغم اینکه ابتدا با گل ماتیس دی لیخت پیش افتادند اما دو گل از ایلیا نستروفسکی و سکو فوفانا، سه امتیاز بازی را نصیب اودینزه کرد.

ساری در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" ما سازماندهی و شکل بازی مان را از دست دادیم؛ این اتفاقی بود که در دقایق پایانی رخ داد.

ما در نیمه اول نمایش خوبی داشتیم اما بعد از اینکه گل تساوی را دریافت کردیم، می خواستیم به هر قیمتی به پیروزی برسیم؛ به همین خاطر سازماندهی مان را از دست دادیم.

هدف ما پیروزی به هر ترتیب ممکن بود و همین شیوه بازی مان را خطرناک کرد و دقیقا در دقیقه 93 باختیم زیرا می خواستیم به هر ترتیب ممکن پیروز شویم."

یوونتوس با پیروزی در دیدار امشب عملا قهرمانی اش را قطعی می کرد اما اکنون آتالانتا این فرصت را دارد که با پیروزی در دیدار فردا شب با میلان، اختلاف را به سه امتیاز کاهش بدهد.

ساری در ادامه گفت:" در حال حاضر رسیدن به توازن دشوار است زیرا همه بازیکنان تیم خسته هستند.به همین دلیل ما چندان هجومی نیستیم اما معتقدم که در حال حاضر، سازماندهی مهمتر از هجوم است. خستگی ما بیشتر ذهنی است تا فیزیکی زیرا بعد از گل تساوی، خونسردی‌مان را از دست دادیم. بعد از قرنطینه، بازی ها خیلی عجیب شده اند. ما باید از این دیدارها درس بگیریم و تلاش کنیم تا شکل بازی مان را حفظ کنیم."

برچسب‌ها: ساری یوونتوس قرنطینه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

67 اطلاعیه1399/05/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi