خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,389

فان دایک: سال بعد هم جشن خواهیم گرفت

فان دایک: سال بعد هم جشن خواهیم گرفت
کاپیتان لیورپول براین باور است که قهرمانی های این تیم در لیگ جزیره ادامه پیدا خواهد کرد و سال بعد هم جشن قهرمانی می گیرند.
به گزارش ایسنا و به نقل از رویترز، لیورپول فصل رویایی را با یورگن کلوپ تجربه کرد و توانست که ۷ هفته قبل از پایان لیگ جزیره قهرمانی خود را نهایی کند.

قرمز پوشان آنفیلد شب گذشته بعد از پیروزی قاطع برابر چلسی جام قهرمانی را بالای سر بردند.
فان دایک مدافع تاثیر گذار لیورپول گفت: رویایی که سرانجام نهایی شد. دستان ما جام قهرمانی را لمس کرد. بسیار سخت است که این جام را حفظ کرد اما ما می خواهیم که سال بعد هم جشن قهرمانی بگیریم.
او ادامه داد: ما در فصل جاری نمایش خیره کننده ای داشتیم و جای هیچ حرف و حدیثی را نگذاشتیم. هیچ کسی نمی تواند قهرمانی ما را زیر سوال ببرد. تیمی که ۷ هفته قبل از پایان لیگ قهرمان می شود، قطعا شایسته بالا بردن جام است. ما شایسته خوشحال و جشن گرفتن هستیم.
فان دایک در ستایش از یورگن کلوپ گفت: سرمربی تیم همواره به ما می گوید که دیدار بعدی مهم ترین بازی است. ما تنها روی بازی که قرار است به میدان رویم تمرکز می کنیم. این از نظر فکری کمک زیادی به ما کرد. همواره راه پیروز شدن را بلد بودیم. در طول فصل نتایج درخشانی به دست آوردیم و نشان دادیم که چرا بهترین هستیم.

برچسب‌ها: فان دایک لیورپول / انگلیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

30 0

124 Haniye1399/05/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi