خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,390

مورینیو:جرارد دشمن عزیز من است

مورینیو:جرارد دشمن عزیز من است
من سعی کردم جرارد را به چلسی، اینتر و رئال مادرید بیاورم، ولی او همیشه مانند یک دشمن رفتار می کرد. ولی به او افتخار می کنم

این آخرین فرصت برای استیون جرارد است، چون او آخرین فصل حضورش را در لیورپول می گذراند و به تیم لس آنجلس گالاکسی آمریکا خواهد پیوست.خوزه مورینیو در آستانه دیدار یکشنبه شب (فردا) تیم های چلسی و لیورپول، ضمن ادای احترام به جرارد اعتراف کرد که سعی کرده بود جرارد را به سه باشگاه مختلف معرفی کند، ولی او از امضای قرارداد با آنها خودداری کرده است و به باشگاه لیورپول وفادار باقی ماند.

مورینیو در جمع خبرنگاران گفت: لیورپول باشگاه بزرگی است و من به بازیکنان آن و جرارد افتخار می کنم. به خاطر حریفانی مانند او است که من مربی هستم. من از بازیکنان خود و بهترین حریفان خود درس هایی را فرا گرفتم. جرارد مطمئنا یکی از دشمنان عزیز من است که باعث شده است من یک مربی بهتر بشوم.

مورینیو در مورد جدایی فرانک لمپارد از چلسی در آخر فصل گفت: از این موضوع ناراحت هستم. ولی فرانک اسطوره چلسی است و جرارد هم اکنون در وضعیت مشابهی قرار دارد.من سعی کردم جرارد را به چلسی، اینتر و رئال مادرید بیاورم، ولی او همیشه مانند یک دشمن رفتار می کرد. ولی به او افتخار می کنم. امضای قرارداد با او خیلی دیر شده است. چه کسی می داند، شاید من روزی در برابر جرارد به عنوان مربی قرار بگیرم.

برچسب‌ها: جرارد مورینیو لیورپول / انگلیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

25 0

254 هیتلر بزرگوار1394/02/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi