خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,464

بالوتلی گزینه خرید الشارجه امارات

بالوتلی گزینه خرید الشارجه امارات
بالوتلی ۲۹ ساله در حالی از سوی منابع سعودی گزینه خرید الشارجه خوانده شده که در ماه های اخیر با مسئولان باشگاه برشای ایتالیا درگیری داشته و به خاطر اختلاف نظرها احتمالا از این تیم جدا خواهد شد.

در ابتدا گفته می‌شد که شاید لیورپول آرژانتین به سراغ این بازیکن برود اما حالا الشارجه امارات هم به مشتریان او اضافه شده و احتمال دارد که ستاره ایتالیایی فصل بعد را در لیگ این کشور سپری کند.

بالوتلی در سال های اخیر حضور در تیم های متعددی را تجربه کرده و بازی با پیراهن اینتر، من سیتی، لیورپول و آث میلان را هم در رزومه دارد. او با ارزش ۵.۵ میلیون یورویی می‌تواند یکی از گران ترین انتقال های تاریخ فوتبال آسیا را رقم بزند.

الشارجه چند روز پیش با عبدالعزیز العنبری نیز تمدید کرد تا تکلیف نیمکت مربیگری اش هم روشن شود. آن ها باید در لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس رودررو شوند.

برچسب‌ها: ایتالیا الشارجه بالوتلی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

157 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1399/04/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi