خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,464

حواشی ماریو بالوتلی تمامی ندارد

حواشی ماریو بالوتلی تمامی ندارد
به نظر می رسد که ماریو بالوتلی خیلی زود در آستانه جدایی از تیم زادگاه خود یعنی برشا قرار گرفته است؛ این مهاجم ایتالیایی در چند هفته گذشته بارها در تمرینات برشا غیبت داشته و در سایر موارد نیز جدا از بقیه تمرین کرده است.

در واقع حواشی از آنجا شروع شد که مدیر برنامه بالوتلی یعنی مینو رایولا اعلام کرد که باشگاه برشا، به این بازیکن در رابطه با تست های مربوط به ویروس کرونا اهمیت چندانی نمی دهد. رایولا مدعی شد که این اتفاق تنها برای بالوتلی رخ داده و سایر بازیکنان برشا تمام تست های مربوط به این ویروس را پشت سر گذاشته اند؛ اتفاقی که البته توسط خود بالوتلی نیز تایید شد.

مهاجم ایتالیایی امروز دوباره در تمرینات برشا غیبت داشت و باز هم به این موضوع در استوری اینستاگرام خود با واژه "مریض" واکنش نشان داد. اگرچه گاتزتا دلو اسپورت ادعا کرده که بالوتلی از باشگاه برشا برای استراحت کردن و ماندن در خانه مجوز داشته است اما با این حال به نظر می‌رسد که باید جدایی این ستاره پرحاشیه از این تیم را قطعی تلقی کرد.

برچسب‌ها: ایتالیا برشا بالوتلی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

283 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1399/03/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi