خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,284

سولشر: ایگالو گلزن ثابت ماست/ مارسال عملکرد خوبی دارد

سولشر: ایگالو گلزن ثابت ماست/ مارسال عملکرد خوبی دارد
سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از عملکرد شاگردانش مقابل نوریچ‌سیتی، به خصوص دو مهاجم تیمش تمجید کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (شنبه) در جدالی 120 دقیقه‌ای موفق شد میزبانش، نوریچ‌سیتی را از پیش‌رو بردارد و به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس صعود کند، پس از این بازی گفت: بابت صعودمان به مرحله بعد واقعاً خوشحالیم. جسی لینگارد و بازیکنان دیگر که پیش از این فرصت بازی پیدا نکرده بودند، نیاز به این داشتند که در این دیدار بازی کنند تا به روند خوب خود بازگردند که استفاده از آنها در این دیدار خوب جواب داد.

وی همچنین در خصوص تأثیر بازیکنانان جانشین به خصوص مهاجم فرانسوی‌اش اظهار داشت: مارسیال با ورودش به زمین عالی کار کرد و تفاوت را تا حدودی رقم زد. او به خوبی با استفاده از سرعتش از فضاها استفاده کرد. مارسیال عملکرد مثبتی داشت و با وجود 10 نفره شدن نوریچ می‌دانستیم که 30 دقیقه پایانی فرصت داریم تا از فرصت‌های خود استفاده کنیم.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ ادامه داد: با 10 نفره شدن نوریچ، بر بازی تسلط پیدا کردیم و زمانش رسید که با تمام قوای هجومی به دروازه حریف حمله کنیم. ما در این بازی از نمانیا ماتیچ در پست دفاع میانی استفاده کردیم، اما در مقاطع پایانی بازی فقط از هری مگوایر در این پست بهره بردیم. نوریچ‌سیتی تیم واقعاً سازمان یافته‌ای بود و تا دقایق پایای بازی هم سعی در حفظ نظم تیمی‌شان داشتند.

سولسشایر همچنین در تمجید از زننده گل اول تیمش که در چهارمین دیداری که در ترکیب اصلی شیاطین سرخ بود، پنجمین گلش را برای این تیم به ثمر رساند، اظهار داشت: تمدید قرارداد ایگالو خیلی مهم بود. اودیون بازیکن مهمی برای من است و برای حفظ او سخت کوشیدیم. ایگالو می‌داند که چقدر برای ما و تیم ارزشمند است. او گلزنی اثبات شده و قدرتمند به لحاظ فیزیکی است و روی هر دو گل ما نقش داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: سولشایر ایگالو مارسیال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

67 پرسپولیس.کرد1399/04/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi