خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,303

آرتور و پیانیچ، امروز همزمان در تستهای پزشکی

آرتور و پیانیچ، امروز همزمان در تستهای پزشکی
آرتور و پیانیچ، امروز همزمان در تستهای پزشکی
بر اساس گزارش‌ها آرتور ملو و میرالم پیایچ فردا در شهر تورین به صورت همزمان تستهای پزشکی مربوط به انتقال به دو باشگاه یوونتوس و بارسلونا را انجام می‌دهند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه در ساعات اولیه صبح امروز درحالیکه هوا هنوز روشن نشده بود هواپیمای حامل آرتور ملو ستاره برزیلی بارسلونا در فرودگاه شهر تورین به زمین نشست، چندین رسانه ایتالیایی و اسپانیایی فاش کردند که علاوه بر حضور آرتور در شهر تورین برای تستهای پزشکی باشگاه یوونتوس، میرالم پیانیچ هم امروز به همراه او در تستهای پزشکی بارسا شرکت خواهد کرد. البته تستهای پیانیچ هم در شهر تورین انجام خواهد شد.

از اسکای اسپرتز ایتالیا گرفته تا کالچیو مرکاتو تا کوریره و دیگران این ادعا را مطرح کردند و جزئیات مشابهی را در اختیار مخاطبین خود قرار دادند. بر اساس این گزارشها قرار است آرتور ملو و پیانیچ بین دو باشگاه معاوضه شوند البته این یک معاوضه پایاپای نخواهد بود و یوونتوس 10 میلیون دلار هم نقد به بارسلونا پرداخت خواهد کرد.

جیان‌لوکا دی‌مارتزیو اولین کسی بود که خبر در تورین ماندن پیانیچ را مطرح کرد و گفت تستهای پزشکی او در همین شهر انجام خواهد شد و او به بارسلونا پرواز نخواهد کرد. علت این است که به دلیل شرایط ناشی از اپیدمی کرونا، پروازها از مبدا ایتالیا به مقصد اسپانیا توسط دولت اسپانیا محدود شده است.

برچسب‌ها: آرتور ملو پیانیچ تورین یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

91 اطلاعیه1399/04/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi