خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

انتقال هافبک بارسلونا به یوونتوس قطعی شد

انتقال هافبک بارسلونا به یوونتوس قطعی شد
انتقال هافبک بارسلونا به یوونتوس قطعی شد
آرتور ملو، هافبک بارسلونا برزیلی سرانجام پیشنهاد پیوستن به یوونتوس را پذیرفته و قرار است سه برابر حقوق فعلی در تورین دستمزد بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد بعد از هفته ها مذاکره بالاخره مدیران دو باشگاه یوونتوس و بارسلونا برای انتقال آرتور ملو به تورین به توافق رسیده اند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این هافبک 23 ساله و برزیلی بعد از دو سال از بارسا جدا شده و از فصل بعدی لباس یوونتوس را بر تن خواهد کرد.

ارزش انتقال آرتور ملو به یوونتوس 75 میلیون یورو است که 60 میلیون یوروی آن در واقع با رفتن میرالیم پیانیچ، هافبک بوسنیایی یوونتوس به بارسا پرداخت می شود و باشگاه اسپانیایی مبلغ 15 میلیون یورو دیگر نیز به یووه پرداخت خواهد کرد. تنها تایید نهایی آرتور ملو در رابطه با این قرارداد باقی مانده و همه چیز تقریبا نهایی شده است.

اما جالب اینجاست دستمزد این هافبک برزیلی در تیم جدیدش به شدت افزایش پیدا خواهد کرد. قرار است آرتور ملو در یوونتوس سالانه 5.5 میلیون یورو به علاوه بندهای پاداش حقوق بگیرد که نشریه کالچومرکاتو مدعی شد این رقم سه برابر دستمزد فعلی او در نوکمپ خواهد بود. بدین ترتیب باید اولین خرید بزرگ یوونتوس و بارسلونا را در تابستان اسال نهایی دانست و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد فصل بعد آرتور ملو در یوونتوس و پیانیچ در بارسا توپ خواهند زد.

برچسب‌ها: آرتور ملو پیانیچ یوونتوس بارسا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

107 اطلاعیه1399/04/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi