خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

دو ستاره یووه قربانی حضور ایکاردی در تورین؟!

دو ستاره یووه قربانی حضور ایکاردی در تورین؟!
گفته می شود یوونتوس قصد دارد برای جذب مائورو ایکاردی پیشنهاد معاوضه ای عجیب را ارائه دهد.

به گزارش "ورزش سه"، ستاره آرژانتینی در تابستان گذشته از این تیم جدا شد و با قراردادی قرضی به همراه بند خرید دائمی راهی پاری سن ژرمن شد. با وجود عملکرد خوب ایکاردی در بازی های ابتدایی خود برای تیم فرانسوی و ثبت ۲۰ گل در ۳۱ بازی برای این تیم، به نظر می‌رسد که این آرژانتینی در پایان فصل به ایتالیا باز خواهد گشت.

با این حال بعید به نظر می‌رسد که مقصد آینده ایکاردی تیم قبلی او یعنی اینتر باشد. طبق گزارش ها پاری سن ژرمن می‌تواند با پرداخت ۷۰ میلیون یورو ایکاردی را به خدمت خود در بیاورد و از او به عنوان اهرمی برای ورود چند بازیکن خوب به تیمش استفاده کند که حالا نام دو ستاره باشگاه یوونتوس یعنی الکس ساندرو و میرالم پیانیچ در این باره مطرح شده است.

گاتزتا دلو اسپورت فاش می کند که در ماه های آینده جلسه ای بین مدیر ورزشی باشگاه فرانسوی یعنی لئوناردو و سران یوونتوس برگزار خواهد شد تا درباره انتقال مائورو ایکاردی به تورین راه حل مناسبی اندیشیده شود. پاری سن ژرمن علاقه دیرینه به جذب میرالم پیانیچ داشته و از طرف دیگر الکساندرو نیز می‌تواند بخشی از معامله حضور ایکاردی در یووه باشد.

برچسب‌ها: یوونتوس ایکاردی پیانیچ پاری سن ژرمن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

112 Billie Eilish‌1399/02/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi