خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,049

دلیل اصلی درگیری فیزیکی مسی و مدافع سویا

دلیل اصلی درگیری فیزیکی مسی و مدافع سویا
نیمه اول دیدار سویا و بارسا در سانچس پیسخوان با تساوی بدون گل در حال اتمام بود که بیرون محوطه جریمه لوئیس سوارز توسط فرناندو نقش بر زمین شد. متعاقب این صحنه بود که لیونل مسی با هل دادن دیگو کارلوس بازی را پر تنش کرد.
با وجود اینکه شدت ضربه مسی زیاد نبود، کارلوس خود را به زمین انداخت اما نه داور به مسی اخطار داد و نه وی ای آر روی این صحنه دخالت کرد؛ در حالی که بازیکنان سویا معتقد بودند مسی باید از زمین اخراج شود.
کمی بعد مشخص شد که چرا مسی آنقدر از مدافع سویا عصبانی بود.
در واقع تکرار لحظه خطا روی سوارز نشان داد که ثانیه ای بعد از سرنگونی سوارز، دیگو کارلوس با تکلی خشن که پای چپ مسی را نشانه گرفته بود، چیزی تا مصدوم کردن فوق ستاره بارسا فاصله نداشت. مسی اما از آن تکل جان سالم به در برد ولی نتوانست خودش را کنترل بکند و با کارلوس وارد درگیری فیزیکی مختصر شد. در نهایت مسی خوش شانس بود که کارت زرد دریافت نکرد.

برچسب‌ها: لیونل مسی سویا بارسلونا لالیگا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

162 مهدی 3521399/03/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi