خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,325

تلگراف هلند: آژاکس به دنبال جذب علیرضا جهانبخش!

تلگراف هلند: آژاکس به دنبال جذب علیرضا جهانبخش!
تلگراف هلند: آژاکس به دنبال جذب علیرضا جهانبخش!
روزنامه تلگراف هلند خبر داد که باشگاه آژاکس آمستردام به دنبال خرید علیرضا جهانبخش از برایتون آلبیون است.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش دومین فصل حضورش در لیگ جزیره را در حالی سپری می‌کند که به هیچ عنوان نتوانسته موفقیت در لیگ اردیویسه را در انگلستان نیز تکرار کند. او که به عنوان آقای گل لیگ هلند به برایتون آلبیون پیوست، تاکنون تنها دو گل به ثمر رسانده و در دو بازی بعد از شیوع ویروس کرونا نیز دور از ترکیب این تیم بوده است.

حالا روزنامه تلگراف هلند خبر داده که باشگاه آژاکس آمستردام وضعیت علیرضا جهانبخش را دنبال می‌کند و به دنبال جذب این ستاره ایرانی است. در گزارش تلگراف آمده: «جهانبخش دوست دارد به آژاکس بیاید و حتی دو سال پیش نیز این پیشنهاد برای وی وجود داشت اما در نهایت راهی انگلیس شد».

انتقال جهانبخش برعهده مارک اورمارس مدیر ورزشی باشگاه آژاکس گذاشته شده و او فعلا در مرحله ارزیابی این انتقال قرار دارد. سپس احتمالا با ایجنت بازیکن یا خودش مذاکره اولیه را انجام خواهد داد و در صورت تمایل جهانبخش، این موضوع را با باشگاه در میان خواهد گذاشت و جریان حضور علیرضا در هلند جدی تر خواهد شد. تلگراف همچنین اضافه کرده: «باشگاه آژاکس هنوز به طور رسمی وارد مذاکره با برایتون آلبیون یا خود بازیکن نشده».

نکته مهم این است که باشگاه آژاکس برای به خدمت گرفتن جهانبخش باید برخی از ستاره های خود را بفروشد. همچنین این تیم هلندی در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان حضور دارد و صعود به مرحله گروهی نیز در اقدام آژاکس موثر خواهد بود.

خبر تمایل باشگاه هلندی به علیرضا جهانبخش بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی و همچنین وبسایت های هواداری آژاکس داشته اما باتوجه به رقم انتقال جهانبخش از آلکمار به برایتون (19 میلیون یورو) و همچنین مدت قرارداد طولانی مدت این بازیکن (تا ژوئن 2023)، مدیر ورزشی آژاکس کار آسانی برای گرفتن رضایت نامه و همچنین جلب نظر جهانبخش نخواهد داشت.

برچسب‌ها: جهانبخش هلند آژاکس برایتون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

160 اطلاعیه1399/04/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi