خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,465

بوفون در آستانه شکستن رکورد سرمربی تیم ملی ایتالیا

بوفون در آستانه شکستن رکورد سرمربی تیم ملی ایتالیا
جان لوئیجی بوفون در ماه ژانویه 42 ساله شد اما به نظر می‌رسد که هنوز بلندپروازی زیادی در وی وجود دارد. او حالا می تواند امروز و در صورت قهرمانی یوونتوس در رقابت های کوپا ایتالیا یک بار دیگر تاریخ ساز شود.

یوونتوس، جمعه گذشته و در دیدار برگشت نیمه‌نهایی مقابل میلان با تساوی بدون گل متوقف شد اما به لطف گل زده در خانه حریف راهی مسابقه فینال شد. این موضوع حالا به بوفون این فرصت را داده تا یک فینال و شاید یک قهرمانی دیگر را با بیانکونری تجربه کند.

بوفون پیش از این 5 جام قهرمانی رقابت های کوپا ایتالیا را به بالای سر برده و حالا می تواند برای ششمین بار به این افتخار دست پیدا کند. در صورت رخ دادن چنین اتفاقی، اسطوره باشگاه یوونتوس با رکورد سرمربی تیم ملی ایتالیا یعنی روبرتو مانچینی که او هم پیش از این 6 بار به مقام قهرمانی کوپا ایتالیا رسیده بود، برابری خواهد کرد.

برچسب‌ها: ایتالیا بوفون مانچینی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

228 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1399/03/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi