خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

دو شکست پیاپی در فینال؛ رونالدو در مسیر افول؟

دو شکست پیاپی در فینال؛ رونالدو در مسیر افول؟
دو شکست پیاپی در فینال؛ رونالدو در مسیر افول؟
با شکست دیشب یوونتوس مقابل ناپولی در فینال کوپا ایتالیا، کریستیانو رونالدو برای اولین در زندگی فوتبالی‌اش شکست در دو فینال پیاپی را تجربه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس و ناپولی دیشب در فینال جام حذفی ایتالیا به مصاف هم رفتند و ناپولی موفق شد در ضربات پنالتی یووه را 4-2 شکست داده و از رسیدن جام به ماتوریتزیو ساری و شاگردانش جلوگیری کند. این شکست اما برای ستاره بزرگ یوونتوس، کریستیانو رونالدو از جنبه دیگری هم اهمیت داشت. چرا که رونالدو برای اولین بار در زندگی فوتبالی‌اش، شکست در دو فینال پیاپی را تجربه می‌کرد.

درحالیکه بازی دو تیم در وقتهای معمول با تساوی بدون گل به پایان رسید، در ضربات پنالتی دو بازیکن یووه، دیبالا و دانیلو ضربات خود را از دست دادند تا ناپولی با نتیجه 4-2 به پیروزی برسد. رونالدو از ابتدا تا انتهای بازی در میدان حضور داشت، سه شوت به سمت دروازه ناپولی زد که یکی از آنها در چارچوب بود.

بعد از شکست در مقابل لاتزیو در سوپرجام ایتالیا که سال گذشته میلادی اتفاق افتاد، این دومین شکست پیاپی یوونتوس در یک فینال بود.

رونالدو با همه تیمهایی که در آنها بازی کرده بارها در فینال‌های مختلف ملی و اروپایی شرکت داشته ولی او تا دیشب هرگز در دو فینال پیاپی شکست را تجربه نکرده بود.

امسال بعد از 11 سال تصمیم گرفته شد که در فینال کوپا ایتالیا در صورتیکه نتیجه بازی در وقتهای معمول تساوی باشد تکلیف برنده با ضربات پنالتی مشخص شود. ناپولی با این پیروزی برای ششمین بار در تاریخ خود جام حذفی ایتالیا را بالای سر برد.

واکنش‌ها به شکست یوونتوس و ناکامی رونالدو در این فینال در شبکه‌های اجتماعی هم جریان دارد. این واکنش‌ها دامنه وسیعی را شامل می‌شود و اغلب با طعنه و کنایه به رونالدو همراه بوده است.

عده زیادی از کاربران شبکه‌های اجتماعی به تاریخچه رونالدو در بازی‌هایی که به ضربات پنالتی کشیده شده اشاره کرده و سعی کرده‌اند او را در این مورد ناکام نشان دهند.

یک کاربرمی‌گوید یوونتوس پیش از پیوستن رونالدو به این تیم چهار بار پیاپی فاتح کوپا ایتالیا شده ولی از زمان پیوستن رونالدو در فصل 2018-2019 توسط آتالانتا حذف شده و در فصل جاری هم در فینال از ناپولی شکست خورده.

کاربر دیگری با اشاره به اینکه رونالدو در چندین مسابقه مهم که به ضربات پنالتی کشیده شده از جمله دیدار پرتغال و اسپانیا در سال 2012، دیدار پرتغال و شیلی در سال 2017 و از جمله دیدار دیشب یوونتوس و ناپولی منتظر مانده تا پنالتی آخر تیمش را بزند و عملا باعث شکست تیمهایش شده او را به بی‌مسئولیتی ناشی از غرور متهم کرده.

برچسب‌ها: کریستیانو رونالدو یوونتوس کوپا ایتالیا ناپولی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

108 اطلاعیه1399/03/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi