خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,674

خطری که از بیخ گوش بازیکن ماینتس گذشت!

خطری که از بیخ گوش بازیکن ماینتس گذشت!
به گزارش "ورزش سه"، تایوو آوونیوی، مهاجم نیجریه ای ماینتس پس از برخورد شدید از ناحیه سر با فلیکس اودوخای در جریان شکست 0-1 این تیم برابر به آگسبورگ راهی بیمارستان شد. بعد از برخورد در نبرد هوایی با فلیکس، مدافع آگسبورگ در نیمه اول، این بازیکن 22 ساله برای مدت کوتاهی بی حرکت ماند و موجب نگرانی حاضران در زمین شد. معمولا برخوردهای از ناحیه سر با دقت و احتیاط بیشتری از سوی پزشکان مورد معالجه و بررسی قرار می گیرد و به همین دلیل این بازیکن یک شب در بیمارستان خواهد ماند.
آچیم بیرلورزر سرمربی ماینتس در این رابطه گفت: "ما همه اطلاعات را از پزشکان دریافت کرده ایم. او دوباره هوشیاری پیدا کرده و می تواند اتفاقاتی را که افتاده را به خاطر بیاورد. اما ضربه ای که به سر آوونیوی برخورد کرده شدید بوده و به همین دلیل باید در بیمارستان بستری شود."

آوونیوی از زمان پیوستن به باشگاه باشگاه در سال 2015، هنوز در ترکیب این تیم به میدان نرفته است و در این سالها به صورت قرضی در کشورهایی چون آلمان، هلند و بلژیک بازی کرده است.

برچسب‌ها: ماینتس خطر مصدومیت

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

68 سلسائو خرمبید1399/03/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi