خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,464

دعوای ماریو بالوتلی و برشا بالا گرفت

دعوای ماریو بالوتلی و برشا بالا گرفت
هفته گذشته بود که رسانه های ایتالیایی خبر دادند ماسیمو چلینو مالک برشا خواهان فسخ قرارداد با ماریو بالوتلی شده است. اخبار مربوط به اخراج سوپرماریو از برشا به سرعت بازتاب پیدا کرد و حالا وارد فاز جدیدی شده است.

بالوتلی تا ژوئن 2022 با برشا قرارداد دارد و در 19 بازی این فصل توانسته 5 گل هم به ثمر برساند ولی از زمان شروع مجدد تمرینات در سری آ، او به چند بار به بهانه های مختلف از حضور در تمرین برشا سر باز زده است.

چلینو که پیش از این مالکیت لیدزیونایتد را بر عهده داشت، به‌تازگی در یک گفت‌وگوی تلویزیونی گفته که امضای قرارداد با بالوتلی یک اشتباه بوده است.

رقابت های فوتبال سری آ ایتالیا از تاریخ 20 ژوئن(31 خرداد) مجددا شروع می شود و به بازیکنان گفته شده بود که برای ورود به زمین های تمرینی و ورزشگاه ها، مدارک معتبر پزشکی دال بر عدم ابتلا به ویروس کرونا ارائه دهند. اما ماریو بالوتلی هنگام رفتن به کمپ تمرینی برشا چنین مدارکی ارائه نداده و در واقع تست او تا امروز معتبر نبوده و به همین دلیل اجازه ورود به کمپ از سوی تدارکات به او داده نشده است.

با وجود دستور باشگاه، بالوتلی سه بار به کمپ تمرینی مراجعه کرده ولی هر بار از ورودش ممانعت شده است. او که به شدت از تصمیم باشگاه خشمگین است، از طریق وکیلش خواستار پیگیری این ماجرا شده و قصد شکایت رسمی از برشا به فیفا را دارد.

طبق گزارش گاتزتا دلو اسپورت، یکی از موارد شکایت، عدم پرداخت دستمزد ماه مارس است در حالی که بازیکنان و کادر فنی برشا به دلیل بحران اقتصادی پساکرونا توافق کرده بودند که دستمزد ماه مارس با تاخیر و چند ماه دیگر پرداخت شود. اتفاقی که بهانه ای برای شکایت سوپرماریو شده است.

برچسب‌ها: ایتالیا بالوتلی برشا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

224 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1399/03/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi