خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,386

تقلای ستاره بارسلونا برای بازگشت به لیورپول!

تقلای ستاره بارسلونا برای بازگشت به لیورپول!
تقلای ستاره بارسلونا برای بازگشت به لیورپول!
فیلیپ کوتینیو با یورگن کلوپ تماس گرفته و از او خواسته با شرایط کاهش دستمزد، شانس بازی کردن در لیورپول را دوباره به او بدهد….

به گزارش “ورزش سه”، در زمستان سال ۲۰۱۸ و بعد از کش و قوس های فراوان بود که فیلیپ کوتینیو با انتقالی گرانقیمت از لیورپول جدا شد و به بارسلونا پیوست. به نظر می رسید در آن مقطع هدف فیلیپ کوتینیو از این انتقال فتح جام های بیشتر و موفقیت در لیگ قهرمانان باشد، اما از زمان جدایی او بود که مرسی سایدی ها تبدیل به یکی از قدرت های مهم فوتبال اروپا شدند.
حالا سایت گل مدعی شد فیلیپ کوتینیو به شدت به دنبال بازگشت به لیورپول است و حتی در این رابطه با یورگن کلوپ تماس گرفته و عنوان کرده حاضر است دستمزدش را برای این انتقال نیز کاهش دهد.

این در حالیست که لیورپول اکو در گزارشی اذعان داشت کمتر تیمی حاضر به پرداخت دستمزد و رقم قرارداد فیلیپ کوتینیو است و همچنین به نظر می رسد یورگن کلوپ این بازیکن را فراموش کرده و علاقه ای به بازگشت دوباره فیلیپ کوتینیو به آنفلید ندارد. در روزهای اخیر اخباری در مورد ابراز تمایل چند تیم لیگ برتری از جمله منچسترسیتی، تاتنهام و نیوکاسل به خرید این هافبک برزیلی شنده شده و به نظر می رسد مقصد بعدی او لیگ برتر خواهد بود.

برچسب‌ها: فوتبال خارجی لیگ جزیره

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

70 Sarbedar1399/03/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi