خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

بونوچی: هدف اول یوونتوس صعود به فینال بود

بونوچی: هدف اول یوونتوس صعود به فینال بود
بونوچی: هدف اول یوونتوس صعود به فینال بود
لئوناردو بونوچی کاپیتان یوونتوس بعد از صعود تیمش به فینال کوپا ایتالیا در بازی دیشب مقابل میلان گفت نیمی از لیوان یوونتوس پر است و بیانکونری به نیمه پر این لیوان نگاه می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس دیشب در خانه خود در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا به مصاف آث میلان رفت و در پایان این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. ولی بیانکونری به لطف گل زده در خانه حریف در بازی رفت در سن‌سیرو که 1-1 به پایان رسیده بود موفق شد میلان را حذف کرده و راهی فینال شود.

حتی پیش از اخراج آنته ربیچ بازیکن میلان در بازی دیشب، یوونتوس مالکیت توپ را در اختیار داشت و ستاره این تیم کریستیانو رونالدو یک ضربه پنالتی را از دست داده بود.

بونوچی که دیشب بازوبند کاپیتانی یوونتوس را به بازو بسته بود در پایان مسابقه به رای اسپورت گفت:" مهمترین چیز برای ما صعود به فینال بود. اینکه بتوانیم در فینال جام حذفی در رم بازی کنیم اولین هدف این فصل ما بود".

ستاره یوونتوس در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:" این بازی در دقایق اولیه برای ما خیلی عجیب و سخت بود. بعد از 90 روز برگشته بودیم و داشتیم در استادیوم خالی بازی می‌کردیم. ما یک مقدار شل گرفتیم و میلان هم 10 نفره در مقابل یک تیم 11نفره عالی کار کرد. این بازی به تساوی رسید ولی ما باید به نیمه پر لیوان نگاه کنیم چرا که هدف ما رسیدن به فینال بود".

بونوچی درباره پنالتی از دست رفته کریستیانو رونالدو گفت:" حتی بزرگترین‌ها هم می‌توانند اشتباه کنند. میلان می‌توانست هر لحظه گل بزند. برای همین است که ما باید هوشیار باشیم. من شک ندارم که در ادامه فصل همه شاهد یک یوونتوس بی‌نظیر و یک رونالدوی درخشان خواهند بود".

برچسب‌ها: بونوچی میلان یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

83 اطلاعیه1399/03/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi