خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,302

آنلکا گفت بازیکنان رئال به گل‌هایم حسادت می کنند

آنلکا گفت بازیکنان رئال به گل‌هایم حسادت می کنند
آنلکا گفت بازیکنان رئال به گل‌هایم حسادت می کنند
ویسنته دل بوسکه سرمربی سابق رئال در جریان یک مصاحبه از دلیل عجیب تمرین نکرن نیکولاس آنلکا صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، نیکولاس آنلکا سال 1999 بود که با رقم 25 میلیون یورو از آرسنال به رئال پیوست. او فصل خوبی را در این تیم پشت سر نگذاشت و نتوانست انتظارات را برآورده کند. ستاره فرانسوی البته با رئال فاتح لیگ قهرمانان شد و گل او به بایرن در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان، ضامن صعود رئال به فینال هم شد ولی اختلافات او با برخی هم تیمی ها و کادر فنی، چاره ای جز جدایی برایش باقی نگذاشت. آنلکا سال 2000 راهی پی اس جی شد و بعدها پیراهن تیم های زیادی را به تن کرد.

ویسنته دل بوسکه سرمربی سابق رئال که در آن مقطع هدایت آنلکا را برعهده داشت، در مورد او گفت:« برای جذب آنکلا هزینه زیادی(25 میلیون یورو) متقبل شده بودیم. او در حد یک ستاره بود ولی یک روز به رختکن کمپ آمد و گفت که هم تیمی ها گل های او را جشن نمی گیرند چون به وی حسادت می کنند. او به همین دلیل حتی یک یا دو روز تمرین نکرد که باعث جریمه شدنش توسط باشگاه شد.»

آنلکا در یکی از مصاحبه هایش این قضیه را به نوعی تایید کرده بود:« از روز اول حضورم در رئال، مشکلاتی داشتم چون برخی هم تیمی ها مخالف انتقالم بودند و به من حسادت می کردند. باشگاه پول زیادی برای خریدم هزینه کرده بود و زمانی که جای رائول را در ترکیب گرفتم، دشمنی ها با من در رختکن هم شروع شد.»

برچسب‌ها: آنلکا رئال مادرید دل بوسکه یوونتوس رائول

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

175 اطلاعیه1399/03/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi