خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

هافبک اتلتیکو، گزینه بیانکونری برای تقویت خط میانی

هافبک اتلتیکو، گزینه بیانکونری برای تقویت خط میانی
هافبک اتلتیکو، گزینه بیانکونری برای تقویت خط میانی
به نظر می رسد یوونتوس برای تقویت خط میانی خود روی جذب کوکه از اتلتیکو مادرید حساب باز کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که هافبک بوسنیایی یوونتوس یعنی میرالم پیانیچ در نقل و انتقالات آینده از این تیم جدا خواهد شد. از طرف دیگر گفته می شود که آدریان رابیو نیز دیگر جدا شده قطعی تیم تورینی خواهد بود. این هافبک فرانسوی نتوانسته در این فصل بازی‌های زیادی برای یووه انجام دهد و به همین خاطر جدایی‌اش از این تیم بسیار محتمل به نظر می رسد.

در همین رابطه گفته می شود که باشگاه یوونتوس قصد دارد میرالم پیانیچ را با هافبک برزیلی بارسا یعنی آرتور ملو معاوضه کند. با این حال اما آرتور اعلام کرده که هیچ علاقه ای به ترک بارسا ندارد و همین موضوع می تواند باعث شود که یووه به سراغ گزینه‌های دیگر برود.

بر این اساس ادعا شده که این باشگاه ایتالیایی به جذب هافبک ۲۸ ساله و با تجربه اتلتیکومادرید یعنی کوکه علاقه نشان داده است. ستاره اسپانیایی تمام دوران فوتبال خود را در روخی بلانکو سپری کرده و یکی از ارکان موفقیت تیم دیگو سیمئونه در فصول اخیر بوده است. با توجه به این مسائل به نظر می‌رسد که یوونتوس کار بسیار دشواری را برای جذب کوکه از اتلتیکومادرید پیش رو خواهد داشت.

برچسب‌ها: بیانکونری یوونتوس اتلتیکو مادرید اتلتیکو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 1

145 اطلاعیه1399/03/18

یوونتوسی ها: بازیکن خوبی هست

18 خرداد (13:58)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi