خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,242

کاظمیان: کیفت لیگ برتر پارسال بهتر از امسال بود

کاظمیان: کیفت لیگ برتر پارسال بهتر از امسال بود
بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره تمرین با بازیکنان استقلال و مسابقه با وریا غفوری گفت: با غفوری قبلا تنیس فوتبال بازی کرده ام، اتفاقا خیلی هم خوب بازی می‌کند و در این زمینه مهارت دارد.

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد دلتنگی اش برای فوتبال بعد از ۲ ماه تعطیلی، عنوان کرد: لیگ برتر ایران و بازی تیم‌های پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور را دنبال می‌کنم. من همچنین رئالی هستم و لالیگای اسپانیا را به شدت پیگیری می‌کنم. خوشبختانه مسابقات آغاز شده و امیدوارم با نابودی کرونا رقابت‌ها با تماشاگر برگزار شود، زیرا فوتبال فقط با طرفدار لذت بخش است.

کاظمیان افزود: کیفیت لیگ با توجه به نتیجه گرفتن تیم‌ها در جام باشگاه‌های آسیا سنجیده می‌شود. تیم‌های قطری، اماراتی، ازبکستانی و عربستانی از سطح خوبی برخوردار هستند و به نظرم کیفت لیگ پارسال به مراتب از امسال بهتر بود، ولی امیدوارم در ادامه رقابت‌های خوبی شود تا همه لذت ببرند.

او در پایان تصریح کرد: من پرسپولیسی هستم و این تیم فاصله خوبی با دیگر باشگاه‌ها ایجاد کرده، اما تیم‌های دیگر همچنان از شانس خوبی برخوردار هستند. امیدوارم بازی‌های باقی مانده حساس و لذت بخش باشد

برچسب‌ها: اخرین خبر پرسپولس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

89 Night Bat1399/03/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi