خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,346

آخرین وضعیت شکایت ریزه اسپور از طارمی و پرسپولیس

آخرین وضعیت شکایت ریزه اسپور از طارمی و پرسپولیس
عبدالصمد ابراهیمی، وکیل مهدی طارمی در مورد این مساله گفت: نامه‌ای را از سوی فیفا دریافت کردم که پیوست آن توضیحات شش صفحه‌ای وکلای باشگاه ریزه اسپور بود. البته صرفا اظهارات و دفاعیات آنها را شامل می‌شد و هیچ مستندی دال بر اینکه طارمی با آنها قراردادی معتبر و لازم‌الاجرا داشته را ارائه نداده‌اند و به تفسیر و تحلیل همان تفاهمنامه مشروط که فقط با صدور ‌ای تی سی لازم‌الاجرا می‌شد پرداخته‌اند.

وی در خصوص اینکه این ادعا پرسپولیس و طارمی را دچار مشکلی خواهد کرد یا خیر گفت: فیفا از ما خواسته چنانچه ارسال جوابیه را لازم می‌دانیم تا ٢٣ اسفند پاسخ‌مان را ارسال کنیم. پاسخ ما صرفا همین چند جمله است. دوستان در مقام اثبات ادعا، ثابت نمایند طارمی با آنها قرارداد لازم‌الاجرا داشته و در دوره حفاظت شده آن را نقض کرده است. بعد از اثبات این ادعا، پاسخگو خواهیم بود.

برچسب‌ها: شکایت ریزه اسپور طارمی پرسپولس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

223 Special Girl1395/12/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi