خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

یوونتوس و تلاش برای پاتک بزرگ به اینتر

یوونتوس و تلاش برای پاتک بزرگ به اینتر
یوونتوس و تلاش برای پاتک بزرگ به اینتر
ساندرو تونالی، ستاره جوان و ایتالیایی برشا تبدیل به یکی از مهم ترین بازیکن نقل و انتقالات امسال شده است.

به گزارش "ورزش سه"، ساندرو تونالی که بسیاری به او لقب آندره پیرلوی آینده فوتبال ایتالیا را داده اند، مورد توجه بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپایی از جمله بارسلونا قرار گرفته است. اما مدیران برشا چندی قبل مدعی شدند خود این بازیکن علاقمند است فوتبالش را در ایتالیا ادامه دهد و یکی از بین اینتر یا یوونتوس مقصد بعدی او خواهد بود.

در روزهای اخبر اخبار زیادی در مورد توافق باشگاه اینتر با برشا بر سر انتقال ساندرو تونالی شنیده شده و به نظر سن سیرو مقصد بعدی او خواهد بود. این هافبک 21 ساله به ایده های آنتونیو کونته علاقه پیدا کرده و مجاب به انتقال به اینتر شده است، اما اسکای اسپورتس مدعی شد یوونتوس همچنان برای خرید ساندرو تونالی و راضی کردن برشا در لحظات آخر تلاش می کند.

برای مدیران برشا سود حداکثری از فروش ساندرو تونالی بیشترین اهمیت را دارد و به همین دلیل یوونتوس می خواهد با افزایش رقم پیشنهادی مانع از انتقال این بازیکن به اینتر شود. برشا قیمت فروش ساندرو تونالی را 50 میلیون یورو اعلام کرده، اما احتمال دارد با گزینه پول نقد به علاوه انتقال قرضی یک بازیکن جوان نیز موافقت کند. بدین ترتیب به نظر می رسد هنوز انتقال ساندرو تونالی به اینتر قطعی نشده و یوونتوس نیز در کورس قرار دارد.

برچسب‌ها: ساندرو تونالی یوونتوس برشا اینتر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

122 اطلاعیه1399/03/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi