خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,114

کریس رونالدو؛ به یاد خاطرات شیرین رئال

کریس رونالدو؛ به یاد خاطرات شیرین رئال
کریستیانو رونالدو 9 فصل فوق العاده و درخشان را در رئال مادرید سپری کرد و در این تیم به قدری موفق ظاهر شد که عنوان آقای گلی این باشگاه را از آن خود کرد و چهار بار نیز با کهکشانی ها فاتح لیگ قهرمانان گردید. شش سال قبل و در چنین روزی، رئال مادرید در دیداری دراماتیک 1-4 اتلتیکومادرید را مغلوب کرد و بعد از 12 سال قهرمان اروپا شد تا رونالدو اولین بار طعم قهرمانی اروپا در این تیم را بچشد.

حالا امروز کریستیانو رونالدو در اینستاگرام به مناسبت سالگرد دهمین قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا تصویری از آن شب هنگام بالا بردن جام در لیسبون منتشر کرده است.

رئال مادرید فاصله ای تا شکست برابر رقیب همشهری نداشت که سرخیو راموس در دقیقه 93 و با یک ضربه سر فوق العاده دروازه تیبو کورتوا را باز کرد و در ادامه گرت بیل، مارسلو و رونالدو سه بار دیگر موفق به گلزنی شدند. کریستیانو رونالدو در دقایق پایانی و از روی نقطه پنالتی گل چهارم تیمش را به ثمر رساند و شادی منحصر به فرد و به یادماندنی را در مقابل چشم تماشاگران به نمایش گذاشت.

برچسب‌ها: رئال مادرید کریس رونالدو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 0

116 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1399/03/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi