خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,115

عجیب اما واقعی؛ کریم بنزما بهتر و موثرتر از رونالدو

عجیب اما واقعی؛ کریم بنزما بهتر و موثرتر از رونالدو
به نقل از آاس، کریستیانو رونالدو تابستان 2018 بود که در انتقالی جنجالی رئال را به مقصد یوونتوس ترک کرد. او 9 فصل عالی را در رئال پشت سر گذاشت اما در نهایت بر سر تمدید قرارداد به توافق نرسید و ترجیح داد چالشی جدید را تجربه کند.
رونالدو در یوونتوس نیز تاثیرگذار نشان داده و به گلزنی هایش ادامه داده است. با جدایی رونالدو بار گلزنی در رئال روی دوش کریم بنزما افتاد و ستاره فرانسوی هم به خوبی قبول مسئولیت کرد.

آمارها نشان می دهند که بنزما از زمان جدایی رونالدو توانسته 74 گل بزند و 27 پاس گل نیز بدهد. رونالدو در همین بازه زمانی 88 گل زده و 21 پاس گل داده است اما بدون احتساب پنالتی ها، گل های کریم به 66 می رسد و رونالدو به 61.

در یوونتوس رونالدو پنالتی زن اول است و توانسته 27 گل به این طریق بزند اما در رئال سرخیو راموس پنالتی ها را می زند و کریم بنزما تنها در 8 مورد که راموس در میدان نبوده پشت ضربه پنالتی قرار گرفته و همه را نیز گل کرده است.

برچسب‌ها: رئال مادرید بنزما کریس رونالدو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

146 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1399/12/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi