خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,301

پدر ایگواین: غیرممکن است گونسالو به ریورپلات برود

پدر ایگواین: غیرممکن است گونسالو به ریورپلات برود
به گزارش "ورزش سه"، ایگواین دوران حرفه ای اش را از ریورپلات آغاز کرد و پس از آن راهی رئال مادرید شد. به تازگی شایعاتی در مورد احتمال بازگشت او به ال مونومنتال منتشر شد اما پدر او تاکید کرد که این اتفاق رخ نخواهد داد.

او به خبرنگاران گفت:" اکنون این اتفاق غیرممکن است. گونسالو تا سال آینده قرارداد دارد. در حال حاضر او نمی تواند به ریور برگردد."

ایگواین فصل گذشته به طور قرضی برای چلسی و میلان بازی کرد اما در ابتدای این فصل به یوونتوس برگشت و در 32 دیداری که در همه رقابت های این فصل برای بیانکونری انجام داد، 22 گل به ثمر رساند.

ایگواین به تازگی اعلام کرده بود که احتمال بازگشتش به ریورپلات را منتفی نمی داند:" من درها را به روی خودم نمی بندم. آینده نامعلوم است. من دو سال دیگر قرارداد دارم و باید ببینیم چه خواهد شد.

من همیشه با ریور پیوند دارم؛ با بازیکنان و هواداران. واقعیت را بگویم نمی دانم چه رخ خواهد داد اما در حال حاضر، می خواهم از بودن در یووه لذت ببرم."

برچسب‌ها: یوونتوس ایگواین ریورپلاته آرژانتین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

149 Esteghlal Fc‌1399/01/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi