خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,939

پیام ساوتگیت به بازیکنان انگلستان

پیام ساوتگیت به بازیکنان انگلستان
تیم ملی انگلستان درحالی پا به رقابت های جام جهانی می گذارد که مثل همیشه هواداران این تیم در انتظار شکستن طلسم و نحسی ناکامی در جام های جهانی هستند.

به گزارش" ورزش سه " انگلیسی ها قبل از هر جام جهانی امیدوارند که سرانجام بتوانند یک بار دیگر بعد از آن قهرمانی جنجالی در سال 1966 به این افتخار بزرگ برسند اما تا امروز و بعد از حدود نیم قرن هنوز به این آرزو نرسیده اند. این توقع امروز از تیم ملی انگلستانی که به جام جهانی 2018 روسیه رفته نیز وجود دارد که بتواند سرانجام پایانی بر ناکامی های ملی انگلستان باشد هرچند واقعیت این است که این انگلستان بهترین انگلستان دهه های اخیر نیست و تیم هایی به مراتب پرستاره تر بوده اند که به توفیق نرسیداه اند. با این وجود حضور گرت ساوتگیت مربی جوان و بازیکنان آماده ای که در لیگ برتر بازی می کنند می تواند تاریخ را برای انگلیسی ها ورق بزند. ساوتگیت که خودش تجربه بازی در جام جهانی با انگلستان را دارد با انگیزه بالا به دنبال رسیدن به افتخارات بزرگ است. روزنامه سان امروز روی جلد خود با انتشار عکسی از سرمربی جوان تیم ملی انگلستان تیتری با عنوان «پیام ساوتگیت به بازیکنان» نوشت:« با استیل بازی کنید، با لبخند بازی کنید، لذتبخش و سرگرم کننده بازی کنید، با کارتان شادی را به کشور بدهید. افتخار بیافرینید.»

انگلستان در این دوره از رقابت های جام جهانی با تیم های تونس، پاناما و بلژیک همگروه است و یکی از شانس های اصلی صعود به مرحله حذفی است. این تیم تنها یک بار و در جام جهانی 1996 که در کشور خودش برگزار می شد توانست به مقام قهرمانی برسد اما بعد از آن هیچ گاه این تیم شانس حضور در فینال رقابت ها را پیدا نکرد و بهترین نتیجه این تیم کسب رتبه چهارم در جام جهانی 1990 است.

برچسب‌ها: انگلستان ساوتکیت

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

112 اتحاد دختران بد1399/02/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi