خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

کومیسو: اگر کیه زا دنبال جدایی باشد، با او همکاری می کنیم

کومیسو: اگر کیه زا دنبال جدایی باشد، با او همکاری می کنیم
تیم رده سیزدهمی فیورنتینا که پنج امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد، باید تصمیم بزرگی در مورد یکی از مهم ترین بازیکنانش بگیرد.
طرفداری - روکو کومیسو مدعی است اگر فدریکو کیه زا به دنبال جدایی از فیورنتینا باشد، این اجازه به او داده خواهد شد تا در جای دیگری آینده خود را رقم بزند.

به نقل از سایت گل ، این وینگر ایتالیایی در ماه های گذشته به تیم هایی همچون یوونتوس، اینتر، چلسی و منچستریونایتد لینک شده است. کیه زای ۲۲ ساله در ۲۳ مسابقه در فصل جاری سری آ، ۶ گل و ۳ پاس گل به نام خود ثبت کرده است. او که از سال ۲۰۱۶ برای تیم اصلی فیورنتینا بازی می کند، ۱۱ بازی ملی هم در کارنامه دارد. ریاست باشگاه فیورنتینا در مورد آینده این بازیکن گفت:

اگر اشتباه نکنم قبل از کریسمس جلسه ای داشتیم. اگر بخواهد برود، مایه تاسف است ولی در صورت منصفانه بودن پیشنهاد، این اجازه را به او می دهیم. باید ببینیم ارزش او چقدر است. شاید قیمتش نسبت به سال قبل کاهش یافته باشد. باید مناسب تمامی طرفین باشد، هر چند که شانس ماندن او در تیم هم وجود دارد. هیچ پیشنهادی به فدریکو نداده ام. چیزی ارائه نشد و هر خبری در این باره شنیدید، دروغ است. مهم ترین چیز میل بازیکن برای ماندن است. خیلی از بازیکنان متوجه شدند که هدف فیورنتینا رسیدن به مدارج بالا خواهد بود. کیه زا پسر خیلی خوبی است و من نمی خواهم حرف در دهان او بگذارم. ما رابطه خیلی خوبی با هم داریم و من می خواهم همین روند را حفظ کنم. می خواهم تصمیم درستی برای فیورنتینا بگیرم و اگر او به دنبال جدایی باشد، با او موافقت می کنیم.

برچسب‌ها: فیورنتینا فیوره

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

22 2

132 ♥warrior♥ (ح)1399/02/16

Marseille¹⁹⁹³: عالی بود.لایک!

17 ارديبهشت (14:15)


♥warrior♥ (ح): بپرین واسه لایک داداشا :)

17 ارديبهشت (13:29)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi