خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

پیولی: نمی توانیم در روزهای آینده دست روی دست بگذاریم

پیولی: نمی توانیم در روزهای آینده دست روی دست بگذاریم
سرمربی فیورنتینا اعتقاد دارد که این باشگاه نمی تواند در روزهای آینده دست روی دست بگذارد.
طرفداری- استفانو پیولی سرمربی فیورنتینا بر این باور است که هفته آینده سرنوشت ساز خواهد بود و این تیم نمی تواند در بازار نقل و انتقالات دست روی دست بگذارد و باید تغییراتی در خود به وجود آورند.

به گزارش سایت فوتبال ایتالیا، تیم فیورنتینا دیروز (شنبه) در دیداری دوستانه به مصاف تیم باری رفت که در پایان به تساوی 1-1 دست یافت. پیولی پس از بازی اظهار داشت:

چه چیزی را (در این بازی) دوست داشتم؟ شخصیت و روح (تیمی) را دوست داشتم. ما شایسته مساوی نبودیم ولی خوردن گل در دقایق ابتدایی خوب نیست. من تسلیم نشدن و ایجاد فضا بین خطوط را دوست داشتم در عین اینکه ساق های بازیکنان بسیار سنگین بود. من از درگیر شدن بازیکنانم خوشم آمد و خوشبختانه مصدومیتی هم پیش نیامد. ما همه کار کردیم. به نظر من کمپ تمرینی ما خوب بود. امیدوارم این شرایط ما را هر چه سریع تر به فرم ایده آل برساند.
در پایان پیولی با سوالاتی در مورد نقل و انتقالات این تیم و رفتن احتمالی بازیکنانش مواجه شد:

بازار؟ مدیران ما به خوبی در حال انجام کار هستند. هفته آینده سرنوشت ساز خواهد بود. ما می خواهیم تغییر ایجاد کنیم حتی اگر این آن چیزی نباشد که تمایل داشته باشیم. شلوغی برای تیم ما خوب نیست. هنوز برای انجام کارهای خوب مقداری وقت داریم. واضح است که ما باید هر چه از دست مان برمی آید را انجام دهیم. هواداران به بازیکنانی نیاز دارند که فیورنتینا را اوج آرزوهای خود می بینند نه یک سکوی پرتاب. ما چندتا از بازیکنان مهم خود را از دست دادیم ولی این بازیکنان دیگر انگیزه ای برای بازی در فیورنتینا نداشتند. ما باید تغییراتی ایجاد کنیم و نمی توانیم دست روی دست بگذاریم. ظرف 15 روز؟ امیدوارم، ولی شرایط فقط به ما بستگی ندارد. ما در چند جبهه در حال کار هستیم و باشگاه در حال پر کردن کمبود های خود است. اگر بازیکنانی که به جمع ما می آیند با شرایط فوتبال در ایتالیا آشنایی داشته باشند این قطعا یک مزیت محسوب می شود. هدف ما این است که تا 20 آگوست به آمادگی برسیم.
لازم به ذکر است که طی روز های گذشته بورخا والرو بازیکن سابق فیورنتینا به اینترمیلان پیوست و شایعاتی در مورد رفتن بازیکنانی مثل برناردسکی، کالینیچ و ماتیاس وچینو هم به گوش می رسد.

برچسب‌ها: پیولی نقل و انتقالات فیوره ویولا فیورنتینا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

116 آوارگان شهر1396/05/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi