خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار کرواسی
اتحاد کرواسی
14
834

فاتح تریم به دنبال بازگرداندن مانژوکیچ به اروپا

فاتح تریم به دنبال بازگرداندن مانژوکیچ به اروپا
فاتح تریم به دنبال آوردن ماریو مانژوکیچ به فوتبال اروپا است و قصد دارد این بازیکن را جانشین رادامل فالکائو کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت ماک، ماریو مانژوکی، مهاجم ۳۳ ساله، به‌زودی می‌تواند به اروپا بازگردد. مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کرواسی در نقل و انتقالات زمستانی از یوونتوس به تیم قطری الدحیل منتقل شد. این مهاجم مشهور کروات می‌تواند به زودی به فوتبال اروپا برگردد و پیراهن تیم گالاتاسرای را در فوتبال ترکیه به تن کند.

رادامل فالکائو، مهاجم کلمبیایی چندان نتوانسته است در گالاتاسرای خوش بدرخشد و انتظارات را برآورده نکرده است و فاتح تریم قصد دارد با کنار گذاشتن مهاجم کلمبیایی، زمینه را برای بازگشت ماریو مانژوکیچ به فوتبال اروپا و به خدمت گرفتن او فراهم کند.

البته در این بین رسانه‌های ترکی خبر دادند، گالاتاسرای به دیگو کاستا و ماریو بالوتلی نیز علاقه دارد، اما مربی ترکیه‌ای تمایل بسیار زیادی به جذب ماریو مانژوکیچ دارد و این بازیکن را در اولویت خریدهای تیمش برای فصل بعد قرار داده است.

طبق گفته ترنسفرمارکت، ماریو مانژوکیچ چهار میلیون یورو ارزش دارد و گالا برای به خدمت گرفتن او باید چنین مبلغی را پرداخت کند.

برچسب‌ها: مانژوکیچ گالاتاسرای فاتح تریم

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

138 Trtrtrtrtrtrt (ح)1399/02/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi